اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از بمب هوندا در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن

برخی گمان می‌کردند که کانسپت جدید هوندا با نام پرلود، الکتریکی باشد، اما اندرو کویلین، مدیر ارشد روابط عمومی هوندای آمریکا در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که این کوپه اسپرت، هیبریدی خواهد بود. متاسفانه، هوندا در حال حاضر جزئیاتی از این پیشرانه هیبریدی منتشر نمی‌کند.

رونمایی از Prelude در پایان معرفی کانسپت‌های هوندا صورت گرفت و هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه ارائه نشد.  چشمان ما خودرویی را می‌بیند که واقعاً شبیه به یک کانسپت نیست. به جز فقدان جلوپنجره بالایی، چهره آن از سیویک خیلی دور نیست. خطوط بدنه متقارن هستند و ترمزهای برمبو در پشت رینگ‌های ۲۰ اینچی به‌ سبک کارخانه قابل مشاهده هستند.

آینه‌های جانبی مناسبی به جای دوربین‌ها وجود دارد و یک اسپویلر باریک و در عین حال برجسته، این کوپه را تزئین می‌کند. تنها جنبه‌ای که یک خودروی مفهومی را برجسته می‌کند، پنجره‌های کاملا مشکی است که نشان می‌دهد چیز زیادی برای دیدن داخل آن وجود ندارد.

بنابراین، اکنون سؤال این است که هوندا واقعاً آن را خواهد ساخت؟ باز هم این شرکت از اعلام جزئیات خودداری کرد، اما مدیرعامل هوندا، توشیهیرو میبه، اظهارات جالبی را پس از رونمایی از Prelude به اشتراک گذاشت. وی با تاکید بر تعهد این شرکت به مدل‌های اسپرت آتی که در سال ۲۰۲۲ ذکر شد، گفت: این کانسپت مقدمه‌ای برای مدل آینده ما خواهد شد که “لذت رانندگی” را در آینده برقی تمام عیار به ارث خواهد برد و ذهنیت اسپرت غیرقابل تغییر هوندا را تجسم می‌کند.

اولین نسل پرلود که در سال ۱۹۷۸ عرضه شد، عملکرد اسپرت دیفرانسیل جلو را به دنیا آورد. این اولین هوندایی بود که مونروف داشت و زمانی که در سال ۲۰۰۱ از صحنه خارج شد، حداکثر قدرت ۲۱۷ اسب بخار در ژاپن و ۲۰۰ اسب بخار را در ایالات متحده ارائه می‌داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا