اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از جدیدترین MPV لوکس گریت وال چین

اولین MPV گریت وال

گریت وال موتور، خودروساز مستقر در بائودینگ و برند زیرمجموعه‌اش Wey، سه نسخه از اولین MPV این شرکت را عرضه خواهند کرد. علاوه بر نسخه استاندارد و Executive Extended اعلام شده قبلی، این MPV یک نسخه Co-Creation هم خواهد داشت. هر سه مدل در ۱۸ اکتبر عرضه خواهند شد.

نمای بیرونی آخرین نسخه دارای جلوپنجره الماسی شکل است. قاب جلویی در مقایسه با نسخه استاندارد و Executive Extended Edition، حس آینده نگرانه بیشتری را به شما می‌دهد.

قسمت عقب دارای چراغ‌های متصل و کشیده است. نسخه Executive Extended بر روی شاسی ۵۴۰۵/۱۹۶۰/۱۸۹۰ میلی‌متری ساخته شده که روی فاصله بین دو محور ۳۲۷۵ میلی‌متری قرار دارد. این نسخه ممکن است کشیده‌ترین MPV در چین باشد.

امکانات لوکس در یک ون چینی

فضای داخلی نسخه Co-Creation دارای کابین مشکی رنگ است. مواد داخلی آلکانترا، با روکش‌های فیبرکربنی و خطوط طلایی رنگ همراه است. کنسول مرکزی مجهز به صفحه نمایش دوگانه قابل توجهی است. صندلی‌های قابل تنظیم برقی دارای گرمکن و تهویه و همچنین ماساژور نیز هستند. صندلی‌ها با چرم ناپا پوشیده شده‌اند.

خودروی جدید دارای سیستم صوتی هارمن کاردن با ۲۰ بلندگو است که قدرت کل آمپلی فایر آن به ۱۶۰۰ وات می‌رسد. این خودروساز با استادان حرفه‌ای عطر کار کرد تا سه رایحه برای خودرو ایجاد کند. این خودرو همچنین می‌تواند بر خستگی راننده نظارت داشته باشد و سه نوع هشدار را به صدا درآورد.

این خودرو دارای پیشرانه متشکل از موتور ۱.۵T توربوشارژ و یک موتور الکتریکی است. قدرت موتور ۱۵۴ اسب بخار است و در صورت ترکیب با موتور الکتریکی ۱۸۰ اسب بخاری محور عقب، قدرت جامع ۴۷۹ اسب بخاری (۳۵۸ کیلووات) تولید می‌کند. بسته باتری لیتیومی سه تایی ۳۷.۹۶ کیلووات ساعتی، برد ۱۷۵ کیلومتری CLTC را فراهم می‌کند.
با توجه به محدوده قیمتی تخمین زده شده مدل قبلی از ۴۷,۹۰۰ تا ۵۵,۰۰۰ دلار برای نسخه استاندارد. قیمت Executive Extended Edition ممکن است بالاتر از ۵۴ هزار دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا