اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از داج چارجر دیتونا تا یک ماه دیگر…

هنگامی که داج عکس‌های جاسوسی چارجر دیتونا جدید را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد، متوجه شدیم که اولین نمایش آن دور از دسترس نخواهد بود. اکنون، طبق یک افشاگری رسمی، این رونمایی واقعاً نزدیک بوده و در تاریخ ۵ رخ خواهد داد.

یکی از سخنگویان داج زمانی که از طریق ایمیل به موتور ۱ جواب داد، تاریخ رونمایی را تایید کرد. به گزارش اتوموتیو نیوز، این خودروی برقی جدید روی مسافت پیموده شده یا ضریب درگ کم تمرکز نخواهد کرد و آن را نسل بعدی خودروهای عضلانی نامید.
اکنون سوال بزرگ این است که چه چیزی در مقایسه با آنچه از زمان معرفی کانسپت چارجر دیتونا در سال ۲۰۲۲ دیدیم، تغییر کرده است. برخی از خطوط بدنه پر زرق و برق کمرنگ شده‌اند و آینه‌های جانبی شکلی معمولی دارند. چراغ‌های جلوی باریک و اسپویلر آن همچنان وجود دارند. قسمت پشتی حجیم نیز بسیار شبیه به نسخه کانسپت است. داج نام Daytona را برای این خودرو تایید کرده است.


در مورد آنچه در زیر پوست چارجر دیتونا وجود دارد، داج چندین پیکربندی الکتریکی احتمالی را در نمایشگاه SEMA ۲۰۲۲ نشان داد. چارجر دیتونا پایه می‌تواند با حدود ۴۵۵ اسب بخار قدرت شروع شود، اما مدل ۸۰۰ ولتی دو موتوره Banshee باید از ۸۰۰ اسب بخار فراتر رود. گزارش‌های تایید نشده می‌گویند که این رقم می‌تواند نزدیک به ۹۰۰ اسب‌بخار باشد و عملاً از قدرتمندترین چارجر هلکت در نسل قبل پیشی بگیرد.


معمای بزرگتر این است که آیا یک موتور احتراق داخلی نیز قدرت چارجر را تامین می کند یا خیر. داج هنوز این شایعات را تایید یا رد نکرده است. اگر درست باشد، این باور وجود دارد که موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی تویین توربو موتور منتخب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا