اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رونمایی از مینی ون عجیب و غریب میتسوبیشی در نمایشگاه ژاپن

Hyper Force ممکن است ستاره بزرگ نیسان در نمایشگاه تحرک ژاپن ۲۰۲۳ در توکیو باشد، اما این مینی ون بزرگ میتسوبیشی نیز شایسته توجه ماست. مینی ون D:X به عنوان یک خودروی شش نفره، برای افرادی که در فضای باز به دنبال ماجراجویی هستند به تصویر کشیده شده است.

این کانسپت با چیدمان ۲+۲+۲، ویژگی‌های یک آفرودر مانند سیستم تعلیق برجسته و سیستم چهار چرخ محرک را با ویژگی‌های یک مینی‌ون، مانند درهای کشویی و سقف تقریباً مسطح ترکیب می‌کند تا فضای داخل را به حداکثر برساند.

D:X با صفحات اسکید جلو و عقب همراه با پله‌های جانبی، به عنوان یک مینی ون کراس اوور مانند با ورودی جانبی بدون ستون در نظر گرفته شده است. این کانسپت میتسوبیشی دارای چراغ‌های T شکل در جلو و عقب به همراه جعبه روی سقف برای ذخیره سازی بیشتر است.

دید بیرونی راننده به لطف دوربین جلویی که تصاویر را به یک صفحه نمایش بزرگ نصب شده روی داشبورد می‌فرستد، فوق العاده است. علاوه بر این، نمایشگرهای کوچکی در ستون‌های A تعبیه شده تا به عنوان آینه‌های دید عقب دیجیتالی عمل کنند.

کابین خودرو مدولار است؛ به این معنا که دارای صندلی‌های پانوراماست. این صندلی‌ها که با چرم قهوه‌ای مایل به زرد پوشیده شده‌اند، نه تنها به جلو و عقب حرکت می‌کنند، بلکه صندلی‌های جلو نیز ۱۸۰ درجه می‌چرخند. یک جفت بلندگوی یاماها در هر تکیه گاه سر نصب شده است.

خودروی مفهومی D:X به عنوان یک مدل پلاگین هیبریدی در نظر گرفته شده است، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است. دلیکا فول سایز برای چندین دهه از سیستم AWD بهره می‌برد و بعید است که برای نسل ششم تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا