اخباراخبار داخلی

رکوردمصرف بنزین در اسفند

مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: میانگین مصرف بنزین در اسفند امسال ۱۱۷.۴ میلیون لیتر در روز است، ولی روند صعودی دارد و در این ماه ما رکورد مصرف ۱۳۳ میلیون لیتر در روز را ثبت کرده‌ایم.

به گزارش دنده 6 ،  جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در نشست خبری امروز 24 اسفند با اشاره به آخرین وضعیت مصرف بنزین در کشور عنوان کرد: میانگین مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲ تا ۲۳ اسفندماه ۱۱۵ میلیون لیتر در روز بوده و در اسفند رقم مصرف به ۱۱۷.۴ میلیون لیتر رسیده است.
وی افزود: روند مصرف بنزین صعودی است و در چند روز اخیر رکورد مصرف بنزین در اسفندماه امسال با رقم ۱۳۳ میلیون لیتر شکسته شد. البته رکورد مصرف در سال گذشته در تاریخ ۲۸ اسفندماه رقم ۱۴۳ میلیون لیتر بوده است.
سالاری‌نسب اظهار داشت: ما آمادگی لازم برای عرضه بنزین در همه جایگاه‌های کشور را داریم و با وجود رشد ۱۳ درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته، مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد.مدیرعامل شرکت ملی پخش افزود: در ۸ کلان‌شهر ایران بنزین باکیفیت یورو توزیع می‌شود و به تقاضا برای بنزین سوپر تا حد امکان پاسخ داده می‌شود. تاکنون هیچ طرح بحثی درباره افزایش قیمت بنزین وجود نداشته است.
وی توضیح داد: هم‌اکنون گازمایع با دو نرخ ۲۷۹۰۰ تومان و ۱۰ درصد بالاتر از این قیمت، برای مصارف در سامانه سدف و مصارف آزاد توزیع می‌شود. روزانه ۲ تا ۳ هزار تن گازمایع در سامانه توزیع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا