اخباراخبار خارجی

سانگ یانگ بزودی شاسی بلند کانسپت دیگری معرفی می کند

تا برگزاری نمایشگاه ژنو کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده و کمپانی ها مختلف خود را برای این رویداد بزرگ آماده می کنند. یکی از این شرکت ها کمپانی کره ای سانگ یانگ بوده که در طول سال های اخیر توانست در کشورهای آسیایی و اروپایی محصولات قابلت وجهی عرضه دارد. همچنین سانگ یانگ چند سالی بوده به بازار ایالات متحده وارد شده است.

براساس گزارش ها شرکت کره ای روی شاسی بلند مفهومی جدیدی مشغول به کار بوده که قرار است در ژنو رونمایی شود. این شاسی بلند براساس کوراندو نسل دومی بوده که بین سال های 1996 تا 2006 یعنی به مدت 10 سال به تولید رسید. همچنین می تواند مدل جدید شاسی بلند مفهومی 2015 موسوم به XAV  باشد.

حال به تازگی سانگ یانگ تصویر تیزری از نسل جدید شاسی بلند مفهومی خود منتشر کرده که به نظر می رسد یک مدل جدید برای XAV-Adventure باشد. این شاسی بلند میان سایز هفت نفره بوده و بین SUV و MPV قرار می گیرد. در فضای داخلی شباهتی با سری i بی ام و داشته و شامل چند کلید فیزیکی و یک صفحه نمایش لمسی می شود. همچنین خطوط نورانی آبی رنگی روی داشبورد قرار گرفته تا بر جذابیت آن بیافزاید.

سانگ یانگ قصد داشته مفهومی XAVL  را با جدیدترین سیستم های ایمنی و رفاهی همراه سازد تا یک مدل قابل توجه به شمار رود. مشخص نیست نسخه تولیدی XAVL چه زمانی روانه بازار می شود و تنها باید تا ژنو 2017 منتظربود.

1 دیدگاه

  1. سانگ يانگ بايد دست اين طراح جديدشو از طلا بگيره دست مريزاد عجب زبان طراحي روي ماشين هاي جديدش اورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا