اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

سلاح مخفی پورشه در آستانه رونمایی

خط و نشان کشیدن برای تسلا و لوسید

از آنجایی که ما در آستانه ورود به عصر خودروهای برقی هستیم، جنگ اسب بخار هنوز تا پایان یافتن فاصله دارد.

پورشه در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی برای تایکان است که به طور گسترده انتظار می‌رود نسخه قوی‌تری را تولید کند تا پاسخی دیرهنگام به مدل S Plaid تسلا باشد.

این سدان تند و تیز که به طور آزمایشی پسوند “GT” را یدک می‌کشد، قبل از پیوستن به باشگاه ۱۰۰۰ اسب بخاری‌ها، در نوربرگ رینگ و اطراف آن تحت آزمایش نهایی قرار گرفته است.

ساختار پیشرانه مشابه با آئودی E-Tron

عکاسان جاسوسی از یکی از افراد حاضر در مرکز تحقیق و توسعه پورشه در ویساش آلمان دریافتند که این نمونه اولیه واقعاً دارای قدرتی بیش از هزار اسب بخار است که احتمالاً توسط یک موتور سه‌گانه برقی تولید شده است.

تایکان GT اولین محصول گروه فولکس واگن نخواهد بود که دارای سه موتور است، زیرا آئودی SQ۸ E-Tron (که قبلا با نام E-Tron S شناخته می‌شد) از اواخر سال ۲۰۲۰ دارای این نوع موتور بود.

به نظر می‌رسد که با گذشت زمان، استتار در قسمت جلویی به طور کامل حذف شده است. سپر تهاجمی‌تر میزبان یک اسپلیتر برجسته با صفحات انتهایی درشت است. هنوز هم ممکن است مقداری مبدل در چراغ‌های جلو وجود داشته باشد تا به طور بالقوه تنظیمات LED جدید HD Matrix را که در اوایل امسال با کاین ۲۰۲۴ معرفی شد، پنهان کند.

با بررسی بال عقب عظیم آن که بالای لبه اسپویلر یکپارچه قرار گرفته است، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که این یک تایکان معمولی نیست.

همانطور در مورد چراغ‌های جلو، به نظر می‌رسد در چراغ‌های عقب نیز مقداری مبدل وجود دارد، اما تغییرات احتمالاً حداقل هستند. از آنجایی که نمونه اولیه در حال حرکت عکس گرفته شده بود، جاسوسان نمی‌توانستند به داخل آن نگاه کنند.

تایکان چهار سال پیش، در سپتامبر ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد. این باید به این معنی باشد که با یک فیس لیفت درست مواجه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا