اخباراخبار داخلی

سه خواستگار سمج بی ام دبلیو در ایران

مهلت وزارت صنعت،معدن و تجارت به واردکنندگان خودرو در حالی تا چندی دیگر به پایان خواهد رسید که در حال حاضر چندین شرکت برای اخذ نمایندگی خودروسازان خارجی در ایران در حال رقابت هستند.
در این بین، با وجود آنکه منابع موثق خبر از قطعی شدن نمایندگی بی ام دبلیو در ایران می دهند، پرشیا خودرو نمایندگی سابق این خودروساز آلمانی در کشور، هنوز خود را نماینده بی ام دبلیو در ایران می داند.
به گفته منابع آگاه، بی ام دبلیو با کنار گذاشتن پرشیا خودرو، نماینده جدیدی را برای فروش و خدمات پس از فروشش در ایران انتخاب کرده است.
این در حالی است که مسوولان پرشیا خودرو می گویند بی ام دبلیو هنوز هم قصد دارد به واسطه این شرکت، در بازار خودرو ایران حضور داشته باشد.
در این میان اما روایتی دیگر نیز دهان به دهان می چرخد که حکایت از رقابت دو شرکت دیگر (به جز پرشیا خودرو) برای اخذ نمایندگی بی ام دبلیو در ایران دارد.
گفته می شود یکی از این دو، شرکتی منتسب به “خانواده گرامی” (یکی از واردکنندگان قدیمی خودرو به کشور) است که برای اخذ نمایندگی بی ام دبلیو بسیار مصر بوده و مذاکراتی را نیز در این مورد انجام داده است.
دیگر دنبال کننده اخذ نمایندگی بی ام دبلیو اما شخصی حقیقی است که اتفاقا برخی منابع آگاه، وی را منتخب خودروساز آلمانی در ایران می دانند. به گفته آنها، این شخص حقیقی توانسته شرایط بی ام دبلیو را برای اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران، احراز کرده و پرشیا خودرو و خانواده گرامی را کنار بگذارد.
هرچه هست، فعلا باید منتظر ماند دید غول خودروسازی آلمان در نهایت چه کسی را به عنوان نماینده رسمی خود انتخاب خواهد کرد و واکنش پرشیا خودرو در صورت انتخاب نشدن، چه خواهد بود.

منبع: صنعت نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا