اخباراخبار خارجی

سود هنگفت فورد از فروش در اروپا

مدیر بخش اروپا فورد انتظار دارد که در سال 2016 این شرکت به سود 1 میلیارد دلاری دست یابد. سودی که نسبت به 259 میلیون دلار سال قبل بسیار بالا است.

جیم فارلی در گفتگو با وب سایت Automotive News بیان داشت که در سال 2016 ما انتظار سود 600 میلیون دلاری را برای بخش اروپا داریم. بنابراین این شرکت در شش ماهه نخست به چنین سودی دست پیدا کرد و در سه ماهه سوم رقم سود آن آن به بیش از 1 میلیارد دلار رسید.

علت اصلی این سود بسته شدن سه کارخانه، کاهش نیرو و بروزرسانی خودروها برای اروپا بود. فارلی افزود اگر انگلستان از اتحادیه اروپا خارج نشود این سود رقم بیشتری را شامل خواهد شد.

به عنوان یکی از نشانه های خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا وی افزود: اگر در سه ماهه دوم بیش از 60 میلیون دلار هزینه شد این رقم در نیمه دوم 2016 به 140 میلیون دلار رسید زیرا کاهش تقاضایی به دنبال داشته است. فورد می گوید در پایان 2018 انتظار هزینه 1 میلیارد دلاری در بریتانیا را باید داشت.

این نشان می دهد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یک ضرر بزرگ برای فورد محسوب می شود.

2 دیدگاه

  1. این شاسی بلند زرد رنگ فورد که گذاشتین چه مدلی هست خیلی قشنگه. خواهشا در موردش بنویسید

    1. فورد EDGE است .مدل 2017. مدل های پایین ترش کیش فراونه .که ازلحاظ طراحی بدنه نسبت به بقیه عقب موندن. ظاهرا اینو ازروی سانتافه زدن.کلا ازلحاظ طراحی بدنه امریکایی ها ازاسیا والمان عقب موندن .گرچه از لحاظ قدرت می تازن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا