اخباراخبار خارجیاسلایدر

سورپرایز هیجان انگیز لامبورگینی، در آستانه رونمایی

لامبورگینی در صفحه رسمی خود، تیزری از یک خودرو را منتشر کرده که در 18 آگوست رونمایی می‌شود. لامبورگینی در این پست اعلام کرده که “چیزی جدید و واقعاً هیجان انگیز در شرف رونمایی است.”

این خودروساز ایتالیایی قبلاً اعلام کرده بود که یک خودروی الکتریکی مفهومی را در هفته خودروی مونتری معرفی می‌کند. 18 آگوست در این بازه زمانی قرار می‌گیرد، بنابراین شواهد نشان می‌دهد که این اولین نگاه ما به خودروی EV لامبورگینی است.
تیزر خودرو به خوبی نمای ظاهری و قسمت جانبی را نشان می‌دهد. خطوط این قسمت، از آنچه ما می‌توانیم تشخیص دهیم، صاف هستند. این خطوط ممکن است به نوعی مفهوم EV را نشان دهند. از این جهت که عناصر ظاهری زاویه‌دار آشنای لامبورگینی را با اشکال نرم‌تری که معمولاً در خودروهای الکتریکی برای بهبود ضریب درگ می‌بینیم، ترکیب می‌کند.
لامبورگینی در اطلاعیه قبلی، این کانسپت را «نخستین نمونه اولیه خودروی تولیدی سری چهارم ما» توصیف کرد.

در جولای 2023، لامبورگینی تایید کرد که اولین خودروی الکتریکی آن یک گرند تور 2+2 خواهد بود. مدیر عامل شرکت، استفان وینکلمن، گفت که این خودرو “بسیار قابل استفاده به صورت روزانه” بوده و از جایگزین هوراکان یا روئلتو خواهد بود. همچنین این کانسپت یک SUV نیست.

این تیزر جدید جزئیات کافی برای شناسایی تناسبات خودرو ارائه نمی‌دهد. ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا این کانسپت، به اندازه‌ای بزرگ است که مانند نسخه تولیدی، صندلی‌های عقب هم داشته باشد.

مشخصات فنی لامبورگینی برقی در دسترس نیست. وینکلمن تایید کرده که قطعات مشترک با سایر خودروهای گروه فولکس واگن هم در این خودرو، مشابه آنچه در اوروس بود، حضور دارد.

خودروهای برقی بیشتری از لامبورگینی در راه است. این شرکت قصد دارد نسل دوم اوروس را تنها با پیشرانه الکتریکی عرضه کند. انتظار می رود در سال 2029 آن را عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا