اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

سومین مدل خاص گرندپری از بوگاتی شیرون، رونمایی شد

بوگاتی شیرون به اندازه کافی خاص است. اما اگر پول و قدرت زیادی دارید، می‌توانید از سازنده این هایپرکار، نسخه‌ای انحصاری‌تر بخواهید. شیرون Pur Sport Grand Prix یکی از سه خودرویی است که توسط تیم سفارشی‌سازی Sur Mesure بوگاتی ساخته شده است.

این خودرو به دست یکی از مشتریان بسیار خوش‌شانس در سنگاپور می‌رسد و مانند دو مدل قبلی گرندپری، میراث مسابقه‌ای این برند را ارج می‌نهد. شماره ۳۲ روی پانل در، همان عددی است که تایپ ۵۱ در مسابقات جایزه بزرگ سال ۱۹۳۱ استفاده کرد.

این شیرون همچنین دارای یک بال عقب عظیم با علامت کلمه بوگاتی و آرم “EB” در الگوی تکراری بالای چراغ‌های جلو است.
این خودروی خاص از رنگ سفید بلان با لهجه‌های قرمز و مشکی Grand Prix استفاده می‌کند. اولین مدل گرندپری سال گذشته در تاپ مارکز موناکو، با رنگ آبی مات استیل خیره کننده و با لهجه‌های قرمز عرضه شد؛ خودروی دوم با رنگ مات سیاه همراه با لهجه‌های جت خاکستری تکمیل شد.

این خودرو همچنان از همان موتور چهار توربوشارژ W۱۶ استفاده می‌کند. اگرچه بوگاتی نگفته که آیا خروجی از ۱۴۷۹ اسب بخار استاندارد تغییر کرده است یا خیر. اما ما می‌دانیم که هر مدل Pur Sport حدود ۱۱۰ پوند سبک تر از Chiron معمولی است و فنرهای سفت‌تری برای استفاده در پیست دارد.

درباره اینکه بوگاتی قصد دارد قبل از پایان تولید شیرون چند مدل گرند پری بسازد، اطلاعاتی وجود ندارد، اما احتمالاً تعداد آن دو رقمی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا