اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

سوپراسپرت V12 جدید فراری در راه است

جانشین فراری 812 با استتار سنگین

یک ویدیوی جاسوسی جدید نشان می‌دهد که فراری همچنان به توسعه نوعی از ابرخودروی جدید ادامه می‌دهد. ظاهر خودرو نشان می‌دهد که این فراری دارای یک موتور V۱۲ در زیر کاپوت است که احتمالاً جانشین ۸۱۲ سوپرفست را تامین می‌کند.

این خودروی کوپه از پوشش استتاری کامل استفاده می‌کند که بدنه اصلاح شده را پنهان می‌کند و دماغه بلندتری برای پنهان کردن پیشرانه دارد.
روما به طور معمول دارای پیشرانه ۳.۹ لیتری تویین توربو توربوشارژ و V۸ در زیر کاپوت است، اما شایعات حاکی از آن است که این خودروی آزمایشی دارای موتور V۱۲ است. متأسفانه، ما در مورد میزان تولید پیشرانه جدید اطلاعاتی نداریم، اما ظاهراً این خودروساز در حال کار روی یک V۱۲ قوی‌تر است.

خروجی بیشتر از پیشرانه V12

قدرتمندترین موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی، ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۱ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که در ۸۱۲ کامپیتیزیونه قرار دارد. احتمال زیادی وجود دارد که جانشین ۸۱۲ در زمان ورود، بیش از ۸۳۰ اسب بخار قدرت داشته باشد، و مشخص نیست فراری هر نوع برقی‌سازی را به خودروی خود اضافه کند یا نه که می‌تواند خروجی آن را بیشتر کند. ۸۱۲ استاندارد، ۷۸۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

عکس‌های جاسوسی از ماه می، سوپراسپرت V۱۲ را در حالی که بدنه تولیدی خود را پوشیده بود، نشان داد، اما فراری طراحی آن را زیر روکش ضخیم پنهان کرد. نمونه اولیه فاقد هر گونه نشانه‌ای از برقی سازی بود. وسایل نقلیه آزمایشی با باتری، اغلب دارای برچسب‌های هشدار دهنده هستند.

عکس‌های ماه می همچنین نشان می‌دهند که این خودرو دارای ورودی‌های هوای بزرگ در جلو خواهد بود. در حالی که در عکس‌ها قسمت عقب ناتمام به نظر می‌رسید، اما خودروی جدید شکل متفاوتی از درب عقب داشت و ظاهر خودرو تهاجمی‌تر از روما است.

فراری نگفته است که چه زمانی جانشین ۸۱۲ را معرفی می‌کند. این مدل ابتدا در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ به عنوان جایگزینی برای F۱۲ berlinetta معرفی شد. در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد که چهار مدل جدید را در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. قبلاً Roma Spyder و SF۹۰ XX را روانه بازار کرده است و دو مدل دیگر می‌توانند جایگزین ۸۱۲ و هایپرکار جدید شرکت باشند. فراری همچنین خودروی پیست KC۲۳ را در ماه جولای معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا