اخبار خارجیاسلایدشو

شاسی‌بلند هیبریدی تویوتا کراون سیگنیا با قیمت 45 هزار دلار عرضه می‌شود

شرکت تویوتا اعلام کرد شاسی‌بلند جدید و هیبریدی کراون سیگنیا با قیمت پایه حدود ۴۵ هزار دلار در دسترس خریداران خواهد بود.

به گزارش دنده 6 – کراون سیگنیا شاسی‌بلند سطح بالا و جدید تویوتاست که جایگزین ونزا شده و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی با ۲۴۳ اسب بخار قدرت سود می‌برد و در سیکل ترکیبی مصرف سوخت ۶.۱ لیتری دارد. همچنین این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود و به تازگی نیز جزئیات قیمت‌گذاری آن منتشر شده است.
نسخه پایه تویوتا کراون سیگنیا با پسوند XLE شناخته می‌شود و قیمت حدود ۴۵ هزار دلاری دارد. برای خرید مدل مجهزتر لیمیتد نیز باید حدود ۵۰ هزار دلار هزینه کرد. این مدل از همان قوای محرکه هیبریدی و سیستم چهار چرخ محرک مدل پایه سود می‌برد اما خریداران نسخه لیمیتد می‌توانند به پکیج تکنولوژی پیشرفته ۱۸۶۵ دلاری با تجهیزاتی همچون دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار ترافیک، دستیار تعویض لاین حرکتی و… دسترسی داشته باشند.مدل XLE از رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی سود می‌برد در حالی که کراون سیگنیا لیمیتد به رینگ‌های ۲۱ اینچی مجهز است. همچنین امکان سفارش بدنه دو رنگ بدون پرداخت هزینه اضافی وجود دارد. البته رنگ‌هایی همچون قرمز فینیش لاین، سفید اکسیژن و برنزی با قیمت ۴۲۵ دلاری عرضه می شوند. جدیدترین شاسی‌بلند تویوتا به‌صورت استاندارد به صندلی‌های چرمی دارای گرم‌کن و سردکن و ماساژور مجهز شده و صدلی راننده دارای تنظیمات برقی در هشت جهت مختلف است.

به لیست تجهیزات استاندارد این خودرو باید فرمان چرمی و گرم شونده، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو در نسخه پایه و ۱۱ بلندگو در مدل لیمیتد و… را اضافه کرد. کراون سیگنیا یکی از گران‌ترین شاسی بلندهای کلاس خود محسوب می‌شود و مقایسه قیمت آن با رقبایی همچون هوندا پاسپورت، هیوندای سانتافه، جیپ گرند چروکی و مزدا CX-70 مؤید این موضوع است. البته بی‌شک شاسی‌بلند تویوتا لوکس‌ترین گزینه بین خودروهای یاد شده خواهد بود و به علاوه به‌صورت استاندارد دارای قوای محرکه هیبریدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا