اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

شاهکار پورشه تا سال ۲۰۲۷ به عرصه رقابت می‌آید

پورشه به حرکت خود در زمینه خودروهای برقی ادامه می‌دهد و توسعه یک SUV سه ردیفه تمام الکتریکی” که با نام K۱ شناخته می‌شود، به خوبی در حال انجام است. این خودروی لوکس کاملاً اسپرت احتمالاً شبیه یک سدان باشد. در واقع، به نقل از گزارش‌های افرادی که ارائه‌ای از این کانسپت را دیده‌اند، ادعا می‌کنند که استایل آن برای پورشه غیرعادی است، بنابراین انتظار نداشته باشید که به سادگی شبیه یک کاین یا ماکان طویل‌تر به نظر برسد که عمدتاً با وجود ردیف سوم متمایز می‌شود. صرف نظر از ظاهرش، پورشه K۱ را بالاتر از کاین در محدوده مدل خود قرار خواهد داد.
همراه با تایکان برقی موجود و تحولات آتی آن مدل، انتظار می‌رود که پورشه در زمان مناسبی نسخه‌های الکتریکی ماکان، کاین، پانامرا و ۷۱۸ باکستر را ارائه دهد. از منظر سهم بازار، این سازنده آلمانی فقط باید از ارائه یک خودروی خانوادگی با هفت سرنشین و سه ردیف سود ببرد، زیرا این بخشی است که امروز در آن بازی نمی‌کند، به این معنی که مشتریانی که مایل به چنین وسیله‌ای هستند باید از آن استفاده کنند.
K۱ بر اساس معماری نسل بعدی خودروهای الکتریکی گروه فولکس واگن ساخته شده و توسط پورشه SSP (پلتفرم سیستم‌های مقیاس پذیر) نامیده می‌شود. این خودرو دارای شارژ سریع ۹۰۰ ولتی است و پیشرانه دو موتوره انتظار می‌رود که حداقل ۶۵۰ اسب بخار قدرت و حداکثر پتانسیل خروجی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار تولید کند.
جای تعجب نیست که تمام این فناوری پیشرفته پورشه ارزان نخواهد بود، با قیمتی که ما معتقدیم زمانی که به خیابان‌ها می‌آید چیزی در حدود ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. پیش بینی می‌شود که این خودرو تا سال ۲۰۲۷ به فروش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا