اخبار داخلی

شرايط جديد پيش فروش محصولات شركت پارس خودرو – آبان95

شرایط جدید پیش فروش انواع محصولات پارس خودرو از ساعت 11:30 امروز چهارشنبه مورخ 95/08/12 تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

در ثبت نام‌ها با قیمت روز ،مابقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص می‌گردد.

در ثبت نام‌ها با قیمت قطعی ،مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل بر اساس قیمت فعلی شرکت محاسبه می گردد و در صورت افزایش نرخ بیمه شخص ثالث، مالیات و سایرعوارض قانونی، مبلغ محاسبه و از مشتري اخذ می گردد.

در پیش فروش‌هاي اعتباري در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبار سنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطاي تسهیلات به متقاضی خودداري خواهد شد و مشتري می بایست نسبت تکمیل مابه التفاوت به صورت نقدي اقدام نماید.

در ثبت نام‌ها با قیمت قطعی ،مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل بر اساس قیمت فعلی شرکت محاسبه می گردد و در صورت افزایش نرخ بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر عوارض قانونی، مبلغ محاسبه و از مشتري اخذ می گردد.

16 دیدگاه

  1. بریانس خیلی تابلو روی دست پارس خودرو مانده تنها خودروی که با تسلیهات میفروشه همینه چینی همین است حتا اگه پارس خودرو بسازه

    1. باسلام اقایی که میگی برلیانس روی دست شرکت مونده وخودروی چینی بدی است ایا خودشما برلیانس دارید؟؟

      1. حرفهای خنده دار نزن. پولتو جمع کن یا بگو بهت وام بدم بری مثلا اسکالا یا لنسر بگیری که بفهمی ماشین اصلا چی هست. کل عمرتو با این اوراق هدر نده. سعی کن و در خونه نمون. پول در بیار دوست عزیز. پیر بشی دیگه نمیتونیا…..

      2. والا نمی دونماز چیش تعریفمی کنین و می گینعالیه. درسته ظاهرش خوبه ولی داخل از سمند هم کوچیکتر. وقتی می شینی پشتش از بس پایین و غیر اصولیه صندلی به زور بلندمیشی و از رویصندلی و مکافاتداری با پیاده شدن.شیشه جلو بسیار کوچیک انگار تو قفسی. درسته گیربکس اتوماته ولی کاملا غیر قابل اعتمادجرات نمی کنی یه سبقت بگیری همش احساس می کنی وس راهخ کم می یاره تو حالت دستی وضعیت اندکی بهتره. تو حالت اتومات ترمزاش اصلا قابل اعتماد نیست و وقتی ترمز می گیره ماشین باز اصرار داره راه خودشو بره.لفا اطلاعات غل ندین. واقعا خریدش به صرف نیست

  2. برلیانس چطور ماشینیه؟ کسی هست که تجربه رانندگی با اون رو داشته باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. یه جمله بهت میگم فقط
      اگه میخوای به معنای واقعی ماشین بخری باید بگم که پول دور ریختنه

  3. باسلام من تجربه رانندگی با برلیانس روداشتم
    شتاب خوبی داره من به شخصه ۰تا۱۰۰ را در۱۴ثانیه رفتم درکل با قیمت وشرایطی که داره خودروی خوبیه

  4. خیلی جالبه کلا فقط برلیانس ها رو شرایط میدن سری ۲۰۰ و ۳۰۰ . مردم رو میخوان زوری با وام از پراید به برلیانس چینی برسونن خخخخخ

  5. سلام خدمت دوستان ،قطعا از بدقولی خودرو سازان اطلاع دارید ولی شرکت معظم پارس خودرو ! بسیار بدقول تر و بی وژدان تر از سایر خودرو سازان نسبت به مشتریان هستند بعنوان مثال تندر ۹۰ با موعد تحویل مرداد ثبت نام کردم تا در تعطیلات تابستان استفاده کنم ولی تا این لحظه که حدود سه ماه گذشته خودرو تحویل نشده و متاسفانه هرچه قدر هم مراجعه و تماس می گیریم درست جواب نمی دن ،فقط پول ملت و گرفتن و هیچ.یکی پیدا بشه بهشون بفهمونه تو که توان تولیدت ضعیفه و نمی تونی جوابگوی بازار و مشتری باشی چرا ملت و پولشونو گرفتی و پاسخگو نیستی؟حداقل ایران خودرو گزینه تبدیل خودرو به خودرو های موجودش بهت پیشنهاد می کنه ولی پارس خودرو با این همه ادعا این هم بلد نیست،البته پارس خودرو یه جورایی مستعمره سایپاست و اختیاری از خودش نداره.

  6. ماشين چيني مفتش ارزش نداره ي چرخ ماشينهاي كهنه كره اي مي ارزه به صفر چيني اونم ماشينهايي كه تاريخچه ساخت وتاسيس شركت ٥سال بيشتر نيست ، حيف از اين پولهاي زبون بسته كه با زحمت در مياد وتو جيب خودروسازان ودلالان گرگ صفت ميره حيف … اقا ماشين چيني نخربد لطفا …..

  7. تو خوده چین این آشغالارو سوار نمیشن و ماشیناشون کره ای و آمریکایی و ژاپنیه، مردم اگه این آشغالارو نخرن یه ماشین درست حسابی میارن، از ماست که بر ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا