اخباراسلایدشو

شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 با قیمت مصوب در شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.
به گزارش دنده 6 ،  طبق اطلاعیه گروه خودروسازی کرمان موتور، طرح فروش اقساطی پیکاپ محبوب و پرفروش کی ام سی تی ۸ از تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش، پیکاپ مونتاژی KMC T8 در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان و با شرایط اقساطی به مبلغ پیش پرداخت ۱ میلیارد تومان و مابقی به‌صورت اقساط با یک فقره چک در بازه زمانی ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به مشتریان عرضه می‌شود.

بدین ترتیب مشتریان در صورت انتخاب طرح اقساطی ۱۸ ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، می بایست در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ طی یک فقره چک به مبلغ ۸۰۰ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۰۰ تومان مابقی مبلغ خودرو را پرداخت نمایند. همچنین در صورت انتخاب طرح اقساطی ۲۴ ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، مشتریان می بایست در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۵ طی یک فقره چک به مبلغ ۹۲۰ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان مابقی وجه خودرو را واریز نمایند.

در نهایت مشتریان با انتخاب طرح اقساطی ۳۰ ماهه، پس از واریز پیش پرداخت اعلام شده، باید در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۶ طی یک فقره چک به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان مابقی مبلغ باقیمانده خودرو را پرداخت نمایند. همچنین موعد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

فروش اقساطی کی ام سی T8

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور – KMC T8 2000 MT

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام خودرو ذکر شده به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند. گفتنی است، سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی نیز اضافه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا