اخباراسلایدشو

شرایط فروش کیا K5 توربو در سامانه یکپارچه

شرایط فروش کیا K5 توربو در سامانه یکپارچه مشخص شد. این سدان لوکس با مشخصات فنی مناسب و امکانات پیشرفته به زودی عرضه می‌شود.
به گزارش دنده 6 ، براساس جدیدترین اخبار خودرو، شرکت کوشا خودرو به‌عنوان یکی از واردکنندگان رسمی برند کیا در ایران، در جدیدترین مرحله واردات، مدل کیا K5 توربو را از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در کنار عرضه خودروهای محبوب کراس‌اوور، مانند کیا اسپورتیج لانگ، نسخه جدیدی از سدان لوکس K5 توربو را نیز به مشتریان ایرانی ارائه دهد.

کیا ‌K5 توربو

شرایط فروش کیا K5 توربو

بر اساس اعلام رسمی شرکت کوشا خودرو، کیا K5 توربو با قیمت پایه ۲,۱۵۴,۳۷۰,۰۰۰ تومان و قیمت نهایی ۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به فروش می‌رسد. شرایط ثبت‌نام این خودرو به شرح زیر است:
الف) کلیه متقاضیان واجد شرایط مندرج در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری، موظفند جهت ثبت‌نام، تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۵ نسبت به وکالتی نمودن یکی از حساب‌های بانکی خود و بلوکه نمودن مبلغ پنج میلیارد ریال اقدام نمایند.ب) فرصت ثبت‌نام خودروهای عرضه شده از روز چهارشنبه، ۲ آبان ماه، تا پایان روز دوشنبه، ۷ آبان ماه، محدود شده است.پ) ثبت‌نام کنندگان باید توجه داشته باشند که برای ورود به فرآیند ثبت‌نام، باید ۲۴ ساعت از وکالتی کردن حساب‌شان گذشته باشد.ت) شرط پلاک فعال: افرادی که خودرویی با عمر کمتر از ۵ سال دارند، مجاز به ثبت‌نام نیستند. به‌عبارت دیگر، پلاک فعلی متقاضی باید بر روی خودرویی با مدل پایین‌تر از سال ۱۳۹۸ یا ۲۰۱۹ نصب باشد.ث) افرادی که در مراحل قبلی سامانه خودروی خود را انتخاب کرده‌اند و در پرتال گزینه «ارسال به خودروساز» یا «رزرو» برای آن‌ها فعال شده است، در این مرحله امکان ثبت‌نام مجدد نخواهند داشت.

مشخصات فنی کیا K5 توربو

کیا K5 توربو با پیشرانه قدرتمند و جدید وارد بازار ایران می‌شود. این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر است که به‌واسطه جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، نیروی خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

کیا K5 توربو

امکانات و آپشن‌های کیا K5 توربو

کیا K5 توربو دارای امکانات متنوعی است که در زیر می‌توانید برخی از آن‌ها را مشاهده کنید:

  • کروز کنترل تطبیقی
  • رادار نقطه کور و هشدار تصادف از جلو
  • رادار بین خطوط
  • گرم‌کن فرمان
  • حالت‌های مختلف رانندگی
  • ۶ ایربگ ایمنی
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سیستم صوتی پیشرفته JBL

این امکانات نشان از تمرکز کیا K5 توربو بر ایمنی و راحتی سرنشینان دارد و تجربه‌ای ممتاز از رانندگی را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا