اخباراسلایدشواطلاعیه فروشکرمان موتور

شرایط فروش KMC EJ7، سدان برقی کرمان موتور

گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش فوری KMC EJ7 در خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
به گزارش دنده 6 ، شرکت کرمان موتور طرح فروش کی ام سی EJ7 ویژه سامانه یکپارچه خودروهای برقی را از دیروز ٢۶ خرداد آغاز کرده و طبق این بخشنامه فروش مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

جزئیات شرایط فروش KMC EJ7 کرمان موتور – خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش KMC EJ7

در این طرح فروش، خودرو J7 برقی با شرایط فروش فوری و نقدی به قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل خودرو حداکثر ۶۰ روز کاری اعلام شده است. شایان ذکر است این خودرو تنها در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و متقاضیان می‌بایست جهت ثبت نام در این طرح به نمایندگی های مجاز کرمان موتور مراجعه نمایند.

معرفی اجمالی کی ام سی J7 برقی

KMC EJ7 به موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب‌بخار و گشتاور 340 نیوتن‌متر مجهز است. پکیج باتری با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی موتورها را برعهده دارد. KMC EJ7 با تکیه بر این باتری‌ها می‌تواند حداکثر 402 کیلومتر را پیمایش کند. باتری‌های این خودرو از شارژ سریع و شارژ معمولی پشتیبانی می‌کنند. در حالت شارژ سریع، ظرفیت باتری‌ها در 48 دقیقه به حدود 80 درصد خواهد رسید. اما برای شارژ کامل باتری‌های خودرو با برق شهری، به حدود 8.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

از امکانات این خودرو می‌توان به کنترل حرکت در سربالایی (HAC)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم ورود بدون کلید، ۶ کیسه هوای ایمنی، سنسور باران، ایزوفیکس، تهویه مطبوع خودکار با کنترل لمسی و دریچه هوای ردیف عقب، تنظیم برقی ۴ جهته صندلی راننده، گرمکن صندلی راننده، سانروف پانورامیک، و سیستم صوتی با ۸ اسپیکر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا