اخباراسلایدشو

شروع ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان

سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ شروع به کار کرده است. جانبازان مشمول این طرح، می‌بایست اقدام به تکمیل درخواست خود کنند.
به گزارش دنده 6 ، در جدیدترین اخبار خودرو آمده است، جانبازانی که پیش از این در سامانه جامع تجارت، اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند از روز گذشته مورخ ۱۷ تیرماه می‌توانند به ثبت سفارش خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
واردات این خودروها به صورت درخواست شخصی است و افراد از طریق مراجعه به سامانه جامع تجارت می‌توانند، درخواست خود را تکمیل کنند، فرآیند ثبت نام در این سامانه به شرح زیر است.

فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی

پیش از ثبت سفارش، جانبازان مشمول این طرح باید اطلاعات مرتبط با پرونده خود را وارد سامانه کرده و پرونده جدیدی درسامانه مذکور ثبت کنند.

خودروهای وارداتی

پس از طی کردن مرحله ثبت پرونده، مشمولین باید اطلاعات مربوط به گمرک و حمل‌ونقل مربوط به خودروی خود را تکمیل کرده و سپس به ترتیب ذکر شده در سامانه، گزینه‌های مربوط به امور مالی و بانکی و همچنین ثبت مبلغ کل پیش فاکتور را به مرحله نهایی برسانند.
در مرحله بعد متقاضیان با انتخاب گزینه افزودن کالا روبه‌رو خواهند شد، که نیازمند ثبت شماره تعرفه خودروی مورد نظر است. این شماره در وبسایت جامع تجارت موجود است.
جانبازان متقاضی پس از جستجوی شماره تعرفه خودروی خود، وضعیت نمایندگی را انتخاب کرده و در مرحله بعد باید مستندات مربوط به پرونده که شامل: تصویر پیش فاکتور و فرارداد است را بارگذاری کنند.
پس از طی کردن مراحل فوق، مشمولین به بخش مربوط به پرونده جدید رفته و وضعیت پرونده خود را به ثبت می‌رسانند. در این مرحله امور مربوط به پرونده تکمیل شده و پیگیری پرونده و ارجاع به آن از طریق منوی عملیات خارجی انجام خواهد شد.

ثبت نام خودروهای وارداتی

در مرحله بعد پس از تکمیل گزینه‌های پیش‌نویس، وضعیت جدید، استعلام ضوابط و استعلام وضعیت، می‌بایست به ثبت سفارش خودرو اقدام کرده و سفارش خود را تکمیل کنند.
آخرین مرحله ثبت نام خودروهای وارداتی، مربوط به نمایش درخواست مجوز و تعلیق وضعیت ثبت نام به حالت وضعیت منتظر مجوز است.
اگر در طی کردن مراحل بالا مشکل و نقصی پیش آید، وضعیت سفارش به حالت آماده ثبت سفارش تبدیل می‌شود. چنانچه متقاضیان نیازمند اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در این طرح باشند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت اطلاعات خود را تکمیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا