اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

شمارش معکوس برای رونمایی از قدرتمندترین نسخه پورشه تایکان

تیری به قلب تسلا و لوسید!

پورشه شمارش معکوس را برای نمایش جهانی نسخه هاردکور تایکان خود آغاز کرده است. اولین نمایش برای ۱۱ مارس برنامه ریزی شده است، زمانی که ما پویاترین تایکان تمام دوران را کشف خواهیم کرد. این سدان برقی قدرتمند احتمالاً نسخه تولیدی یک نمونه اولیه است که رکورد ۷:۰۷.۵۵ نوردشلایف را شکاند.

با کاهش ۲۶ ثانیه از دور تایکان توربو S و ۱۷.۶ ثانیه از دور جهنم سبز تسلا مدل S پلد، تایکان هاردکور بسیار سریع خواهد بود. تصویر تیزر جدیدی که امروز منتشر شد فقط یک شبح سایه را نشان می‌دهد، اما خودروی نوربرگ رینگ همه آن را آشکار کرد. بال بزرگ در عقب به راحتی آن را از مشتقات کمتر متمایز می‌کند، اگرچه ما مطمئن هستیم که پورشه بهینه سازی های آیرودینامیکی دیگری را انجام داده که هفته آینده آنها را کشف خواهیم کرد.

فراتر از هزار اسب بخار قدرت!

قدرتمندترین تایکان تا کنون نسخه توربو S با قدرت ۹۳۸ اسب بخاری است. می‌توانید انتظار داشته باشید که پرچم‌دار آینده، قدرت بیشتری داشته باشد و احتمالاً از مرز ۱۰۰۰ اسب‌بخار فراتر رود تا با قدرت هیولایی ۱۰۲۰ اسب بخاری پلد مطابقت داشته باشد.
نام این خودرو همچنان یک راز باقی مانده است. یکی دیگر از قطعات گمشده این پازل تعداد موتورهای الکتریکی است، چرا که گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که مهندسان پورشه در حال ساخت موتور سوم هستند.

موتور سوم به یک خودروی سنگین، وزن اضافه می‌کند، اگرچه پورشه ممکن است سعی کند تا حجم اضافی را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا