اخبار خارجیاسلایدر

صدها دستگاه هایلند جدید تسلا مدل 3 در چین مشاهده شد

 صدها خودروی الکتریکی کاملاً جدید تسلا مدل 3 هایلند اخیراً در یک پارکینگ بزرگ در شانگهای مشاهده شدند که توسط تسلا برای جمع ‌آوری خودروها قبل از صادرات استفاده می‌ شد.

به گزارش دنده 6 –  صدها خودروی الکتریکی کاملاً جدید تسلا مدل 3 هایلند اخیراً در یک پارکینگ بزرگ در شانگهای مشاهده شدند که توسط تسلا برای جمع ‌آوری خودروها قبل از صادرات استفاده می‌ شد.

  همانطور که در ویدئویی که به اشتراک گذاشته شده است می بینیم، خودروهای جدید هایلند جدا از بقیه در یک میدان بزرگ ذخیره می شوند. خودروها رنگ‌های متنوعی دارند – اگرچه به نظر می‌رسد که رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ است، برخی از آنها مشکی، آبی و قرمز هستند. ما مطمئن نیستیم که رنگ نقره ای نیز وجود دارد یا خیر.

خودروهای جدید مجهز به آرم اتحادیه اروپا هستند و بنابراین اعتقاد بر این است که این خودروها خودروهایی هستند که برای صادرات به اروپا پیش بینی شده اند. اروپا ممکن است اولین بازاری باشد که تسلا تحویل مشتریان تسلا مدل 3 هایلند را آغاز خواهد کرد یا طبق برنامه با چین خواهد بود (زیرا باید چند هفته برای ارسال اضافه کنیم). در چین، انتظار می رود تحویل در سه ماهه چهارم آغاز شود.

کارخانه تسلا گیگا شانگهای به تازگی دو میلیونمین خودروی الکتریکی خود را تولید کرده است. اکثر تولیدات در حال حاضر مدل Y هستند، اما مدل ارتقا یافته 3 هنوز باید نقش بسیار مهمی ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا