اخبارفناوری و تکنولوژی

طراحی کاروان های چند طبقه ای

شرکت Ulises Design مستقر در برلین، RV ها را دوباره اختراع کرده و آنها را به کاروان های چند طبقه با اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، فضای اداری، بالکن و حمام تبدیل می کند.

طراحی Ulises
Ulises Design، یک شرکت مستقر در برلین، چند مفهوم جالب را برای اختراع مجدد RV و تبدیل آنها به کاروان های چند طبقه ارائه کرد.ایده این است که ون های کمپر را به وسایل نقلیه چند طبقه ای تبدیل کنیم که از یک کاندو بلندتر هستند و اتاق ها و فضاهای مختلف را شامل می شوند و نتیجه فوق العاده است.
Ulises با استفاده از هوش مصنوعی (AI)، 9 طرح منحصربه‌فرد ایجاد کرد که همه آنها بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

کوچکترین وسیله نقلیه (تصویر بالا) اساساً از دو تریلر کاروان در بالای یک ون تشکیل شده است.

در همین حال، بزرگترین کانسپت ها در مجموع پنج، شش یا حتی هفت طبقه (!) دارند، از جمله “طبقه اول”، که وسیله نقلیه ای است که در واقع می توانید سوار آن شوید و رانندگی کنید.
اگرچه هر مفهوم منحصر به فرد است، اما همه آنها زبان طراحی یکپارچه-آینده نگر یکسانی دارند.
ایده این است که از هر “طبقه” مفهوم برای هدفی متفاوت استفاده شود.به این ترتیب می توانید بخشی از وسیله نقلیه را به اتاق های نشیمن و ناهارخوری، بخش های دیگر به آشپزخانه یا حمام و غیره اختصاص دهید.
این نه مفهوم بخشی از مجموعه‌ای به نام Kinetic Kingdom هستند و Ulises می‌گوید که کل ایده بر زندگی مبتنی بر جامعه متمرکز است.
Ricardo Orts، بنیانگذار Ulises Design، معتقد است که چنین مفاهیمی می توانند “احساس اجتماعی و ارتباط با دنیای اطراف ما را تقویت کنند.”اورتز گفت: “با پذیرش سبک زندگی عشایری تر، ما می توانیم راه های جدیدی از زندگی را کشف کنیم که هم هیجان انگیز و هم پایدار است.”
بدیهی است که هیچ یک از این وسایل نقلیه در دنیای واقعی کار نمی کنند زیرا آنها خیلی بلند هستند.رانندگی آنها در اطراف شهر یا در بزرگراه غیرعملی و بالقوه ناامن است.با این حال، اگر به درستی انجام شود، یک نسخه واقعی مبتنی بر آن مفاهیم تنها با دو داستان ممکن است کارساز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا