اخباراخبار خارجیاسلایدربررسیدسته‌بندی نشده

طوفان جدید منصوری رونمایی شد!

منصوری در جدیدترین پروژه خود، بعد از اعمال تغییرات مختلفی که روی SF۹۰ انجام داد، حالا به سراغ ۲۹۶ جی تی بی رفته است. علاوه‌بر تغییرات ظاهری، طبق رویه همیشگی منصوری، تغییراتی در قسمت پیشرانه هم انجام شده است.

این پروژه طبق گفته منصوری، تمپستا نامیده شده و به معنی طوفان است.

طبق معمول، باز هم زیاده‌روی این تیونر مشهور در استفاده از قطعات فیبرکربنی دیده می‌شود که ممکن است به مذاق بسیاری از افراد ننشیند. گلگیرهای جلوی جدید با دریچهٔ هوا، رکاب‌های جانبی جدید و بال عقب که همگی از فیبرکربن ساخته‌ شده‌اند، بیشترین خودنمایی را داند.

بال عقب ساخته شده، بسیار عجیب و متمایز است. استفاده از فیبرکربن در تیونینگ‌های منصوری آنقدر زیاد است که حتی در لوگوی فراری هم دیده می‌شود!

منصوری با تیون ECU و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت، مجموع خروجی قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی ۳ لیتری V۶ توئین توربو را از ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن متر گشتاور، به ۸۷۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر افزایش داده است. با این تقویت، شتاب خودرو ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از شتاب اعلامی ۲.۷ ثانیه است.

به گفته این تیونر،  همهٔ این قطعات نصب شده و جدید، جنبه آیرودینامیکی دارند. البته که حداکثر سرعت هنوز بدون تغییر باقی مانده و همچنان به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. داخل خودرو با تودوزی چرمی زرد و تریم قرمزرنگ، فضایی بسیار چشمگیررا ایجاد کرده است.

این خودرو به صورت عادی و استاندارد، بیش از ۳۳۸ هزار دلار قیمت دارد که با اعمال این تغییرات ظاهری و باطنی، قطعا قیمت بیشتری پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا