اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

عجیب‌ترین داج وایپر به فروش گذاشته شد

افعی آمریکایی طویل‌تر می‌شود

عجیب‌ترین داج وایپر موجود به شکل یک لیموزین عظیم با قیمت چشمگیر ۱۶۹ هزار دلار به بازار ایالات متحده وارد شده است.

این اولین باری نیست که داستانی در مورد این لیموزین وایپر می‌شنویم. در واقع، برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ از این غول ۲۵ فوتی گزارشی منتشر شد، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۱ برای فروش در eBay فهرست شود، که البته موفق به فروش نشد. سپس در اکتبر ۲۰۲۲ دوباره ظاهر شد و قبل از کاهش قیمت به ۱۴۰ هزار دلار، از طریق Facebook Marketplace با قیمت ۱۶۰ هزار دلار برای فروش قرار گرفت.

۱۶۹ هزار دلار برای یک وایپر قدیمی؟

لیموزین وایپر اکنون در دستان Gateway Classic Cars در سنت لوئیس قرار گرفته است. این خودرو ۶۸۲۷ مایل (۱۰۹۸۶ کیلومتر) کارکرد دارد و در حالی که شک داریم که کسی حاضر باشد ۱۶۹ هزار دلار برای آن بپردازد، با توجه به اینکه فروش آن در گذشته چقدر سخت بوده است، ممکن است کسی وجود داشته باشد که پولی برای آن داشته باشد.

لذت شنیدن صدای وتور ۸ لیتری V۱۰

Gateway Classic Cars می‌گوید که این لیموزین می‌تواند به راحتی ۱۰ نفر را با دو صندلی در جلو، دو صندلی در عقب و سپس دو نیمکت بزرگ در عقب جای دهد. این وایپر فاقد سقف است، بنابراین فقط زمانی که خورشید می‌تابد می‌توان با آن رانندگی کرد.

شاید بزرگترین جذابیت داشتن یک لیموزین وایپر کانورتیبل مانند، این باشد که همه سرنشینان می‌توانند از صدای موتور ۸ لیتری V۱۰ تنفس طبیعی که در جلو وجود دارد، لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا