اخباراخبار داخلیاسلایدر

عرضه خودروهای وارداتی تویوتا، هیوندای، کیا، سوزوکی و ۴ برند چینی

مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت از عرضه خودروهای وارداتی تویوتا، هیوندای، کیا، سوزوکی و ۴ برند چینی از هفته آینده در سامانه یکپارچه خبر داد.

به گزارش دنده 6 – مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت با اعلام این‌که از هفته آینده ۸ مدل خودرو وارداتی به مشتریان عرضه می‌شوند، گفت سعی داریم این خودروها را طی همکاری با بانک مرکزی تا پایان آذر و حداکثر دی ماه به دست مشتریان برسانیم.

عرضه خودروهای از هفته آینده در سامانه یکپارچه

مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد سامانه خودروهای وارداتی طی یکی دو روز آینده با طراحی جدید راه‌اندازی خواهد شد. در واقع در مرحله نخست اطلاعات خودروها ارائه می‌شود تا مشتریان با خودروهای عرضه شده آشنا شوند. در ادامه نیز پس از این‌که قیمت‌ها در هفته آینده نهایی شدند، این خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهند شد.

ضیغمی در ادامه افزود در طرح فروش خودروهای وارداتی حدود ۳۳ هزار نفر ثبت نام کردند که ۳۰ هزار نفر از آنها به‌عنوان واجدان شرایط این طرح تایید شدند. در این طرح بیش از ۷ هزار متقاضی برای خرید خودرو چانگان ثبت نام کرده بودند. در حال حاضر مشتریان این خودروها پس از تایید انتخاب نهایی خودرو به شرکت سایپا معرفی می‌شوند تا بتوانند حداکثر تا ۳ ماه آینده خودرو مورد نظر را دریافت کنند.

مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت در ادامه تاکید کرد در این طرح خودروهای سوزوکی، بستیون، هونگچی، تویوتا، هیوندای، کیا، چانگان CS35 و زوتی به مشتریان عرضه می‌شوند که قیمت آنها کمتر از 20 هزار یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا