اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

غول جدید مرسدس بنز برای شکست پورشه 911 در راه است

مرسدس بنز این هفته در نمایشگاه IAA Mobility مونیخ، با نمایش کانسپت CLA و E-Class استیشن واگن جدید حضور پررنگی دارد. همچنین یک نمونه اولیه استتار شده از G کلاس الکتریکی و مدل‌های به روز شده EQA ،EQB و EQV را به نمایش می‌گذارد. ستاره سه پر همچنین توانست به صورت مخفیانه وارد خودرویی شود که هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است.

به مرسدس AMG GT Concept E Performance سلام کنید. حدود سه هفته پیش بود که نسل دوم AMG GT کوپه با مدل‌های «۵۵» و «۶۳» رونمایی شد و اکنون مرسدس در حال پیش‌نمایش نسخه‌ای برتر است. ممکن است تقریباً شبیه مدل‌های معرفی‌شده به نظر برسد، اما جدای از چراغ‌های تیره رنگ، یک سپر اصلاح‌شده برای قرار دادن درگاه شارژ نیز دارد.

تهدیدی برای پورشه 911

بله، این کانسپت (اگرچه اساساً یک نمونه اولیه است) یک خودروی پلاگین هیبریدی است و دارای موتور الکتریکی است که محور عقب را به حرکت در می‌آورد. موتور V۸ در زیر کاپوت حفظ می‌شود و نتیجه آن خروجی ترکیبی بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت است. این یک افزایش قدرت چشمگیر در مقایسه با GT ۶۳ و ۵۷۷ اسب بخار قدرت آن است. میزان گشتاور ذکر نشده است، اما مطمئناً در مقایسه با ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور نسخه پرچمدار فعلی، بسیار بالاتر است.

AMG GT کوپه با تبدیل شدن به یک خودروی بسیار بزرگتر (با ۲+۲ صندلی)، به اندازه کافی بزرگ است تا مجموعه پیچیده پلاگین هیبریدی V۸ را در خود جای دهد. در GT ۶۳ S E Performance، پیشرانه الکتریکی برای قدرت هیولایی ۸۳۱ اسب بخار و بیش از ۱۴۰۰ نیوتن متر مناسب است. باید دید آیا این کوپه جدید با این اعداد مطابقت خواهد داشت یا خیر.

همانطور که این مشخصات قابل توجه هستند، مبادا فراموش کنیم GT دو در جدید ۱۹۷۰ کیلوگرم وزن دارد. ناگفته نماند که نوع PHEV پس از اضافه کردن موتور الکتریکی، باتری و غیره سنگین‌تر خواهد شد.

به دنبال مرسدس AMG GT Concept E Performance باشید تا در سال ۲۰۲۴ به یک مدل تولیدی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا