اخباراخبار خارجیاسلایدر

فرمول فولکس برای رقابت با چینی‌ها

فولکس واگن قصد دارد زمان توسعه محصول برای خودروهای جدید را از ۵۴ ماه به ۳۶ ماه کاهش داده و در‌عین‌حال کیفیت را افزایش دهد. این خودروساز امیدوار است با این اقدام بتواند با رقبای چینی بهتر رقابت کند.

به گزارش دنده 6 – کای گرونیتز، که مدیریت توسعه فنی فولکس ‌واگن را بر عهده دارد، اذعان کرده چرخه‌‌های توسعه کوتاه‌‌تر خطراتی را به همراه دارد. با‌این‌حال، او عنوان می‌کند که فولکس ‌واگن ایده‌های مشخصی درباره نحوه مدیریت این خطرات در عین حفظ و بهبود کیفیت دارد. این ایده‌ها شامل ساخت ابزارها و فرآیندهای شبیه‌سازی جدید برای اعتبار بخشیدن به کار توسعه است. به‌علاوه، می‌‌توان با حذف برخی از اعتبارسنجی‌ها مثل شبیه‌‌سازی در جاده و کاهش تعداد چرخه‌‌های آزمایش، کارآیی را بهبود بخشید. به عنوان مثال، کاهش آزمایش در هوای سرد از دو یا سه زمستان به یک زمستان.

فولکس واگن همچنین قصد دارد برای ادغام ایده‌ها و فناوری با تامین‌کنندگان همکاری نزدیک‌تری داشته باشد. هدف از بین بردن برخی از عدم‌قطعیت‌ها در فرآیند توسعه است که منجر به زمان‌بندی طولانی‌تر و مشکلات کیفیت می‌شود. گرونیتز مشکلات توسعه نسل هشتم گلف و ID.۳ را تصدیق و اشاره کرد که فولکس ‌واگن دیگر خودرویی را با هزاران ایراد وارد جاده نخواهد کرد. اگر فولکس واگن قرار است با شرکت‌های خودروسازی چینی مانند بی‌وای‌دی رقابت کند، باید راهی برای ساخت خودروهای باکیفیت در بازه زمانی کوتاه ۳۶ماهه بیابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا