اخبار داخلیاسلایدشو

فروش اقساطی کی ام سی A5 کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی کی ام سی A5 کرمان موتور برای خرداد 1403 اعلام شد. جزئیات خرید اقساطی این کراس اوور تازه‌وارد را در ادامه بخوانید.

به گزارش دندده 6 – گروه خودروسازی کرمان موتور امروز مورخ 27 خرداد 1403 شرایط اقساطی جدید خودروی KMC A5 خود را برای مشتریان اعلام کرد. در ادامه مطلب، جزئیات و شرایط خرید نقد و اقساط کراس اوور جذاب این شرکت را توضیح خواهیم داد. اگر علاقه‌مند به پیکاپ‌های قدرتمند کرمان موتور هستید، شرایط اقساطی کی ام سی T8 خرداد 1403 را از دست ندهید.

شرایط فروش اقساطی کی ام سی A5 کرمان موتور
شاسی بلند تازه‌وارد گروه خودروسازی کرمان موتور، کی ام سی A5 هم‌اینک با شرایط اقساط به فروش می‌رسد. طبق بخشنامه اعلام شده، شرایط فروش ویژه نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳ از روز ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ ادامه خواهد داشت. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بوده و به‌صورت ۱۸ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رسد.

در صورتی که قصد خرید اقساطی KMC A5 کرمان موتور را دارید، باید در مرحله اول یک میلیارد تومان به‌عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز کرده و طی 6 قسط الباقی حساب خود را نزد شرکت تسویه کنید. همچنین برای پرداخت 30 ماهه اقساط می‌بایست علاوه بر یک میلیارد پیش پرداخت مرحله نخست، 10 قسط 44 میلیون تومانی واریز نمایید.

سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند و موعد تحویل خودرو سه ماهه است. کرمان موتور کراس اوور تازه‌وارد خود را در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک به فروش می‌رساند. توجه داشته باشید که اقساط به‌صورت هر ۳ ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک ۱۴۰۳/۰۹/۱۵ خواهد بود.خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند، ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها باید عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی را اضافه کنید. سایر شرایط را در جدول فوق بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا