اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فروش تمام ظرفیت لامبورگینی روئلتو تا سال ۲۰۲۶!

لامبورگینی در ماه مارس سال گذشته از جانشین اونتادور رونمایی کرد و اولین نمونه‌های این ابرخودرو اواخر سال گذشته به مشتریان تحویل داده شد.  روئلتو V۱۲ در حال حاضر شروع بسیار خوبی داشته چرا که این خودروساز به تازگی تأیید کرده است که اکنون لیست انتظار طولانی برای محصول پرچمدار Sant’Agata Bolognese وجود دارد.

ما تحت تأثیر این واقعیت قرار گرفتیم که روئلتو قبلاً تا اواخر سال ۲۰۲۶ فروخته شده است. اساساً این بدان معنی است که اگر امروز این ابرخودروی V۱۲ را سفارش دهید، اتومبیل خود را تقریبا تا سه سال دیگر دریافت نخواهید کرد.

ذکر این نکته ضروری است که لامبورگینی در حال حاضر فقط مدل اصلی روئلتو را به فروش می‌رساند. خانواده ای از انواع هاردکور و نسخه های ویژه بعداً در چرخه عمر خودرو وارد بازار خواهند شد، اما این اتفاق نمی‌افتد تا زمانی که تقاضا همچنان بالا باشد. لامبو هفت سال پس از معرفی آونتادور طول کشید تا مدل قدرتمندتر اونتادور Super Veloce Jota LP۷۷۰-۴ را معرفی کند، بنابراین برنامه‌ریزی مشابهی برای روئلتو SVJ نیز وجود دارد.
لامبورگینی انتظار دارد که روئلتو نقش مهمی در رشد برند در سه بازار مهم این برند داشته باشد. ایالات متحده همچنان بزرگترین بازار خودروهای لامبورگینی است و پس از آن آلمان و چین قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا