اخباراسلایدشو

فروش جدید محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو

برای شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد

مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی ۳ خودرو ام وی ام این شرکت در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
به گزارش دنده 6 ، بر اساس اعلام مدیران خودرو، طرح فروش اقساطی محصولات ام وی ام (MVM) این شرکت با قوانین جدید صورت می‌گیرد. بر این اساس پس از مراجعه به نمایندگی و ثبت اولویت فروش به متقاضی، پیامک واریز برای آنها ارسال و سپس مشتری یکساعت مهلت دارد تا نسبت به واریز مبلغ اعلامی اقدام نماید..

شرایط فروش محصولات ام وی ام مدیران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

ام وی ام مدیران خودرو

در این طرح، خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ ۴۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۹۹۸ تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ ۷۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۳ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۴۹۶ تومان عرضه می‌شود.

همچنین خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ کراس دستی با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ ۴۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۱۳ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۳۱ تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ ۸۰۸ میلیون و ۱۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۴ میلیون و ۱۹ هزار و ۶۷۹ تومان عرضه می‌شود.

در نهایت خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ ۵۲۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۱۴ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۴۳۵ تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ ۸۹۸ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۴ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۳۳۱ تومان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت، مشتری از صف خرید کنار می رود و شماره ملی او در سیستم فروش مسدود خواهد شد. طراحی این نوع فرآیند فروش برای شناسایی مشتریان واقعی از حواله فروشان و دلالان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا