اخباراسلایدشو

فروش جدید ۵ محصول مدیران خودرو

مدیران خودرو با انتشار یک بخشنامه، شرایط فروش ۵ محصول برند فونیکس این شرکت با قیمت قطعی در شهریور ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.
به گزارش دنده 6 ، بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو، آن دسته از متقاضیانی در دومین دوره ثبت نام محصولات فونیکس با موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳ شرکت کرده و واجد شرایط تخصیص اعلام شده بودند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ شهریور سال جاری و پس از دریافت پیامک نسبت به ثبت نام ۵ محصول فونیکس که در در جدول زیر اعلام شده است، اقدام نمایند.

جدول شرایط فروش فونیکس مدیران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش مدیران خودرو

بر اساس این طرح، خودرو آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان، خودرو فونیکس FX پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، خودرو تیگو ۸ پرومکس IE با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، خودرو تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با قیمت ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و خودرو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است شرایط فروش اقساطی این طرح و با پرداخت حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو و مابقی به صورت اقساط با تسهیلات بانکی ۱۲ الی ۶۰ ماه و با سود ۲۳ درصد فراهم شده است. همچنین سود انصراف و تأخیر در این طرح ۱۲ درصد و موعد تحویل محصولات ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه و تایید اعتباری اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط این طرح میتوانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا