اخباراسلایدشو

فروش ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ دیگنیتی بهمن موتور

شرایط فروش ویژه دیگنیتی بهمن موتور برای مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. جزئیات فروش فوق العاده این دو محصول را به همراه قیمت قطعی در ادامه بخوانید.

به گزارش دنده 6 ، گروه خودروسازی بهمن موتور اطلاعیه فروش ویژه خودرو دیگنیتی در دو تیپ پرایم و پرستیژ را برای مهر ماه ۱۴۰۳ منتشر کرد. هم اکنون منتخبین سامانه یکپارچه می‌توانند از روز سه شنبه مورخ ۳ مهر ماه و از ساعت ۱۰ صبح، نسبت به ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت بهمن موتور اقدام کنند.

شرایط فروش ویژه دیگنیتی بهمن موتور در مهر ماه ۱۴۰۳

فروش ویژه خودرو دیگنیتی در این مرحله با قیمت قطعی است و سفارش‌گیری به صورت محدود و براساس اولویت ثبت نام کنندگان انجام می‌شود. گفتنی است که اگر متقاضی خرید دیگنیتی پرایم و پرستیژ هستید، باید از سه شنبه با مطالعه دقیق شرایط فروش فوق العاده این شرکت، ثبت نام خود را کامل کنید.

دیگنیتی پرایم و پرستیژ با امکانات و مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر عرضه می‌شوند و از جمله محصولات پرطرفدار و لوکس چینی در بازار کشورمان به حساب می‌آیند. کد محصول مدل پرایم SKNDGN00 بوده و قیمت آن برای مصرف کننده یک میلیارد و 546 میلیون تومان تعیین شده است. این مدل با رنگ‌های سفید و مشکی و با تریم داخل مشکی یا قرمز تحویل مشتریان داده می‌شود.

و اما اگر علاقه‌مند به خرید دیگنیتی پرستیژ هستید، باید یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان هزینه کنید. رنگ‌های قابل عرضه برای این مدل سفید و مشکی با تریم داخل مشکی و قرمز در دسترس مشتریان خواهد بود. همچنین براساس اعلام شرکت بهمن موتور موعد تحویل خودروها هفته آخر دی ماه سال جاری است.

البته نباید به امید تحویل به موقع خودروها بود و ممکن است تحویل با تأخیر همراه باشد. در صورت تأخیر در تحویل، به ازای هر ماه تا ۳ درصد جریمه برای بهمن موتور در نظر گرفته شده که به خریداران پرداخت می‌شود. شایان ذکر است که انتخاب رنگ و تریم براساس اولویت و ظرفیت است.

نحوه ثبت نام فروش ویژه دیگنیتی

توجه داشته باشید که در طرح فروش ویژه شرکت بهمن موتور، فقط منتخبین سامانه یکپارچه می‌توانند شرکت کنند و اگر تا به امروز در این سامانه ثبت نام نکرده یا منتخب نشده‌اید، مجاز به ثبت نام نخواهید بود.

خریداران منتخب در سامانه یکپارچه از روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت، مراحل ثبت نام خود را قطعی کنند. با این اوصاف اگر انتخاب رنگ و تریم برایتان اهمیت دارد، باید هر چه سریع‌تر ثبت نام خود را کامل کنید. اولویت با متقاضیانی خواهد بود که زودتر وجه واریزی را پرداخت و فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا