اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فرو کانسپت استون مارتین در یک حراجی

در دهه اول این قرن، استون مارتین یک شرکت بسیار متفاوت بود. این شرکت در آن زمان در وضعیت مالی بدتری قرار داشت و همچنین طیف مدل‌های کوچکتری داشت و محصولات هیجان انگیزی مانند والکری و والهالا را نداشت.

اما حتی در سال ۲۰۰۹، استون مارتین می‌دانست که برای بهبود نتایج بازار خود به یک SUV نیاز دارد و خودروی LUV، تلاش این برند برای ساخت یک SUV لوکس V۱۲ بود؛ مدت‌ها قبل از اینکه DBX زنده شود.

این خودرو تا حدی با کمک مرسدس بنز توسعه یافته است. خودروساز آلمانی این پلتفرم را ارائه کرد که از مرسدس GL کلاس آمده بود. با این حال، معماری آن به گونه‌ای اصلاح شد که موتور V۱۲ تنفس طبیعی استون مارتین را در خود جای دهد و این موتور ۵.۹ لیتری بود که در آن زمان در زیر کاپوت DB۹ و DBS یافت می‌شد. LUV برای پیش نمایش آینده مارک لاگوندا ساخته شد اما هرگز از مرحله کانسپت عبور نکرد.

باور کنید یا نه، این خودرو در حال حاضر آماده برای فروش است، اما چند نکته وجود دارد که باید در اینجا ذکر کنیم. اولا، بدیهی است که این خودرو هرگز برای استفاده در جاده‌های عمومی ثبت نشده است، به این معنی که شما واقعا نمی‌توانید با آن رانندگی کنید.

در تئوری، می‌توان آن را قانونی کرد، اما مالک بعدی باید آزمایش‌های لازم را پشت سر بگذارد، که ممکن است نیاز به تغییراتی در مشخصات داشته باشد.

دوم، حتی اگر آن را برای استفاده در جاده‌های عمومی ثبت کنید، باید تعمیر و نگهداری انجام دهید. فروشنده آن می‌گوید مشکلی در سیستم الکترونیک وجود دارد و در نتیجه، خودرو نمی‌تواند روشن شود. ممکن است چیزی به سادگی باتری مرده باشد، اما باید مراقب باشید زیرا قطعات زیادی در بازار موجود نیست.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که این یک کانسپت واقعی است که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۰۹، زمانی که لاگوندا صدمین سالگرد خود را جشن گرفت، به نمایش گذاشته شد.

در حالی که شش روز تا پایان حراجی در Collecting Cars باقی مانده است، کانسپت LUV در حال حاضر ۱۲۷۵۰ پوند یا حدود ۱۵۸۲۰ دلار با نرخ ارز فعلی قیمت دارد. برای یک خودروی SUV استون مارتین با موتور V۱۲ بد نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا