اخباراخبار خارجی

فورد رنجر 2018 چین

شرکت فورد معتقد بوده که بازار چین یک منطقه مناسب برای فروش وانت پیکاپ بوده که در این میان مدل رنجر به نظر می رسد گزینه مناسبی برای این منطقه خواهد بود. به گفته این شرکت وانت پیکاپ رنجر از سال 2018 راهی بازار چین خواهد شد که پیشتراز آن شامل بازار ایالات متحده می شود.

 

فورد در بیانیه ای اعلام کرد:

“چین در حال حاضر چهارمین بازار وانت های پیکاپ بوده که رشد 14 درصدی را تجربه کرد. ما یک فرصتی داریم که می توانیم آن را در چین برآورده سازیم و به هدف دست پیدا کنیم.”

رشد تقاضا وانت پیکاپ در چین بازار شرکت های تولیدکننده وانت را بسیار رونق بخشیده است. یکی از محصولات محبوب این منطقه فورد F-150 بوده که اخیرا شرکت فورد آن را وارد بازار چین نمود. گذشته از آن شرکت GMC نیز به عرضه وانت پیکاپ های غول پیکر در این منطقه می پردازد و تنها فورد نیست که در این زمینه فعال است.

 

گذشته از وانت های پیکاپ، شاسی بلندها نیز دیگر مدل خودروهای محبوب بازار چین محسوب می شوند. برندهایی چون تویوتا هایلوکس به عنوان یکی از محبوب ترین وانت های جهانی محسوب می شود. رنجر نیز در بازارهای مختلف توانسته فروش قابل توجهی به ارمغان آورد و انتظار داریم در بازار چین این وانت پیکاپ موفق باشد.

متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه دقیق رنجر در بازار چین نامشخص باقی مانده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر بیانیه فورد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا