اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فیس لیفت لکسس LS برای سال 2024 معرفی شد

در حالی که اکثر رقبای لکسس LS جدیدتر و به روزتر هستند، سرباز پرچمدار این خودروساز ژاپنی برای مدل سال ۲۰۲۴ در ژاپن، به عنوان همان مدل نسل پنجم عرضه می‌شوند. سدان لوکس فول سایز لکسس در حال دریافت برخی به‌روز رسانی‌های فنی برای همگام شدن با زمان است.

مهم‌ترین کیلومترشمار کاملا دیجیتال خمیده ۱۲.۳ اینچی با گرافیک جدید است. علاوه بر این، یک دوربین ثبت وقایع اکنون به صورت استاندارد ارائه می‌شود و از نمای جلو و عقب فیلم می‌گیرد.

LS ۲۰۲۴ اکنون با اپلیکیشنی سازگار است که گوشی هوشمند شما را به یک کلید دیجیتال برای قفل/باز کردن درها و حتی روشن کردن ماشین تبدیل می‌کند.
لکسس برای مدل ۲۰۲۴ در ژاپن، فرمان پذیری چرخ‌های عقب را برای نسخه‌های مجهز به AWD نیز ارائه می‌دهد. در آینده، لکسس برای افزایش استحکام بدنه و بهبود واکنش فرمان، بریس پشتیبانی رادیاتور را روی نسخه‌های منتخب نصب می‌کند.


اکنون که مهندسان سیستم تعلیق را در هر دو محور اصلاح کرده‌اند، حالت Comfort عملکرد جدیدی برای سرکوب لرزش در پشت دارد، بنابراین سواری نرم‌تری را برای سرنشینان صندلی عقب ارائه می‌کند.

لکسس LS ۲۰۲۴ با مشخصات JDM (ژاپن) از سیستم ارتقا یافته Advanced Drive با پشتیبانی از ترافیک تا سرعت ۲۵ مایل در ساعت (۴۰ کیلومتر در ساعت) استفاده می‌کند. همچنین از سیستم ایمنی Lexus + بهره می‌برد که با هدایت و ترمز خودکار خودرو از نزدیک شدن بیش از حد راننده به عابران پیاده، دوچرخه‌ها یا وسایل نقلیه پارک شده جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، LS ۵۰۰ دارای پارک پیشرفته است تا به شما در هنگام پارک کردن موازی کمک کند، در حالی که LS ۵۰۰h اکنون یک عملکرد از راه دور برای این سیستم دارد. این بدان معنی است که می‌توانید با استفاده از یک برنامه اختصاصی گوشی هوشمند از سدان خارج شوید و ماشین را پارک کنید.

لکسس LS ۲۰۲۴ را از ۱۶ اکتبر در ژاپن عرضه خواهد کرد که قیمت آن از ۱۰,۹۴۰,۰۰۰ ین (۷۳,۵۰۰ دلار با نرخ ارز فعلی) شروع شده و تا ۱۷,۹۹۰,۰۰۰ ین (۱۲۱,۰۰۰ دلار) می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا