اخبار خارجیاسلایدر

فیس لیفت نیسان قشقایی در اولین عکس های جاسوسی

احتمالاً می توان گفت نیسان قشقایی یکی از مدل هایی است که در سال 2006 در بخش کراس اوورهای جهانی انقلابی ایجاد کرد.

به گزارش دنده 6 – احتمالاً می توان گفت نیسان قشقایی یکی از مدل هایی است که در سال 2006 در بخش کراس اوورهای جهانی انقلابی ایجاد کرد.
این خودرواز آن زمان تاکنون، همیشه جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده و در فوریه 2018، سومین محصول این شرکت بوده است. نسل قشقایی برای تداوم میراث پیشینیان خود رونمایی شد. اکنون، این خودرو برای اولین بار با یک به روز رسانی جاسوسی شده است و به نظر می رسد که خودروساز به روز رسانی های بصری را به حداقل برساند.
عکس‌های موجود در گالری ضمیمه شده، یک نمونه اولیه استتار شده را نشان می‌ دهند که قسمت جلویی آن را پوشانده است. هیچ پنل بدنه جعلی وجود ندارد، که باعث می‌شود باور کنیم که این یک طراحی مجدد چشمگیر در نمای جلو نیست. در عوض، فویل استتار نشان می ‌دهد که با سپر اصلاح‌شده و جلوپنجره جدید و همچنین چراغ‌های جلوی کمی تغییر شکل ‌دهی شده روبرو خواهیم بود.
نسل سوم قشقایی بدون موتورهای دیزلی در اروپا به فروش رفت و دلیلی وجود ندارد که باور کنیم با نسخه به روز شده این کراس اوور تغییر خواهد کرد. در عوض، ما انتظار داریم تمرکز حتی بیشتر روی پیشرانه 1.5 لیتری E-Power، که در آن موتور احتراق داخلی به عنوان یک ژنراتور عمل می کند و انرژی ذخیره شده در یک بسته باتری با خروجی بالا را فراهم می کند، متمرکز شود. این انرژی الکتریکی یک موتور الکتریکی 190 اسب بخاری (140 کیلووات) را تامین می کند.
به عنوان آخرین نکته، شایان ذکر است که نسل سوم قشقایی در ایالات متحده موجود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا