اخبار خارجیاسلایدر

فیس لیفت کیا سورنتو مدل 2024

کار بر روی کیا سورنتو به روز شده ادامه دارد و اخیراً، ما یک ویدیوی جاسوسی از شاسی بلند کره جنوبی در حال انجام آزمایشات پیش تولید با پلاک ثبت میشیگان و استتار تمام بدن را به اشتراک گذاشتیم.

به گزارش دنده6، به نظر می رسد که این خودروساز به کندی در کار توسعه این مدل پیشرفت می کند و انتظار نداریم تا قبل از پایان سال جاری شاهد معرفی آن باشیم. با این حال، لازم نیست تا اولین نمایش رسمی منتظر بمانید تا ببینید سورنتو مدل 2024 چگونه خواهد بود.
در حالی که چیز زیادی از عکس های جاسوسی قبلی دیده نمی شود، به نظر می رسد قسمت جلویی کاملاً با جلوپنجره رادیاتور جدید و چراغ های عمودی دوباره طراحی شده است. چیدمانLED چراغ های روشنایی روز نیز کاملا جدید است و تغییرات اضافی در قسمت پایین سپر و جلوپنجره پایینی ایجاد شده است.در حالی که این رندرها به ما یک ایده اولیه از تغییرات بصری سورنتو فیس لیفت شده می دهد، ما اطلاعات زیادی در مورد گزینه های پیشرانه آن نداریم. در حال حاضر، این شاسی بلند در ایالات متحده با طیفی از چهار موتور موجود با واحد 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 191 اسب بخار (142 کیلووات) به فروش می رسد. یک نسخه توربوشارژ از آن آسیاب بالاتر از نمونه اولیه قرار دارد و 281 اسب بخار (210 کیلووات) تولید می کند. دو پیشرانه برقی (هیبریدی استاندارد و پلاگین هیبریدی)، هر دو با حجم 1.6 لیتر، در حال حاضر به ترتیب با خروجی های 227 اسب بخار (169 کیلووات) و 261 اسب بخار (195 کیلووات) در دسترس هستند. ما انتظار تغییرات بزرگی در این زمینه نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا