اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

فیس لیفت گلف در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

حتی پس از توقف تولید در ایالات متحده، فولکس واگن گلف دیگر در صدر جدول فروش در اروپا نیست. با این وجود، با توجه به فروش ۱۶۶۳۰۴ دستگاهی در قاره اروپا در یازده ماه اول سال جاری، همچنان یک خودروی محبوب باقی مانده است. در سال ۲۰۲۴، یک فیس‌لیفت در اواسط چرخه عمر آن وارد بازار خواهد شد.

در یک ویدیوی رسمی که نشان می‌دهد فولکس‌واگن در سال جاری چگونه مشغول بوده است، مدیرعامل شرکت توماس شافر به معرفی محصولات مهم خود پرداخت. لیست خودروهای جدید شامل نسل بعدی تیگوان و پاسات به همراه ID.۷ و ID.۳ به روز شده بود. در پایان این ویدیو، رئیس این شرکت اعلام کرد که فیس لیفت گلف در مقطعی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

با قضاوت بر اساس ریل‌های سقف، ما به استیشن واگن گلف که برای آمریکا نیست نگاه می‌کنیم. چراغ‌های جلوی جدید، نوار نور “unibrow” LED و نشان روشن فولکس‌واگن را دارد.
فولکس‌واگن اعلام کرده است که گلف Mk۹ فقط الکتریکی بوده و در سال ۲۰۲۸ روی پلت‌فرم جدید SSP این گروه عرضه می‌شود. گلف با موتور بنزینی و دیزلی خود، تقریباً چهار سال دیگر بازنشسته خواهد شد. فولکس‌واگن همچنین اعلام کرده است که از سال ۲۰۳۳ فقط خودروهای برقی را در اروپا تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا