اخبار خارجیفناوری و تکنولوژی

قدرت بخشیدن به ماجراجویی های بی صدا و مخفیانه در خارج از جاده

یک شرکت کانادایی حمل و نقل الکتریکی، راه حلی نوآورانه را برای کسانی که نیاز به عبور از زمین های ناهموار بدون برهم زدن آرامش محیط دارند، معرفی کرده است – Envo e-ATV. این وسیله نقلیه تمام برقی چهار چرخ که برای آفرودهای مخفیانه طراحی شده است، در حال حاضر به مشتریان ارائه می شود.

به گزارش دنده 6 – Envo Drive Systems با راهکارهای تحرک الکتریکی غریبه نیست. قبل از E-ATV، این شرکت محصولاتی از جمله دوچرخه برقی ، دوچرخه آبی و یک دوچرخه مسافرتی شیک توسعه داده را معرفی کرده است که تطبیق پذیری خود را در تامین نیازهای مختلف حرکتی نشان می دهد.

e-ATV یک وسیله نقلیه آفرود سبک وزن با وزن حدود 160 کیلوگرم (353 پوند)، مجهز به دو موتور توپی عقب 1500 واتی است که در مجموع توان خروجی 3000 وات تولید می کند. این موتورها e-ATV را قادر می سازند تا به حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت (31 مایل در ساعت) دست یابد.

E-ATV با طراحی که امکان عملکرد ایستاده یا نشسته را فراهم می کند، انعطاف پذیری در استفاده را ارائه می دهد. صندلی را می توان در صورت عدم استفاده از آن جدا کرد و برای حمل و نقل و ذخیره سازی راحت تر، دسته ها را می توان تا کرد. این خودروی برقی آفرود همچنین دارای ظرفیت بار قابل توجه 200 کیلوگرم (441 پوند) و قابلیت یدک کشی 350 کیلوگرم (772 پوند) است. Envo e-ATV با سیستم تعلیق دوبل جناغی، ترمزهای دیسکی هیدرولیک و فاصله 200 میلی متری (7.9 اینچی) از سطح زمین، به خوبی مجهز شده است تا بتواند در زمین های چالش برانگیز خارج از جاده کنار بیاید.

Envo e-ATV با قیمت 9499 دلار آمریکا در دسترس است. البته نه درایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا