اخبار داخلی

قوانین جدید مدیران خودرو برای ثبت نام خودروهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم

بنابر تصمیم مدیران خودرو، برای جلوگیری از ایجاد رانت و پرداخت وجه اضافی به نمایندگی‌ها، از این پس کلیه متقاضیان خرید محصولات ام وی ام و فونیکس می‌توانند بدون محدودیت با ثبت درخواست از طریق نمایندگی، پرداخت ۵۰ میلیون تومان در هنگام پیش ثبت نام و شرکت در قرعه کشی اقدام به خرید خودرو نمایند.

به گزارش دنده 6 – در توضیحات نحوه جدید ثبت نام مدیران خودرو آمده است، متقاضی پس از ثبت اولیه تقاضا در سیستم فروش این شرکت، پیامک واریزی دریافت می‌کند و پس از آن یک ساعت زمان دارد تا مبلغ اولیه ۵۰ میلیون تومان را به حساب شرکت مدیران خودرو واریز نماید. چنانچه متقاضی در زمان مقرر پرداخت را انجام ندهد، شماره درخواست متقاضی از سیستم فروش حذف شده و خرید مشتری لغو خواهد شد.

لازم به ذکر است که کد ملی‌ای که خرید آن لغو شده دیگر امکان ثبت نام محصولات مدیران خودرو را نخواهد داشت. با حذف متقاضی، پس از پایان ساعت اعلامی چنانچه ظرفیت فروش همچنان باز باشد دوباره قرعه کشی انجام شده و پیامک واریز برای مشتریان جدید ارسال خواهد شد.

با توجه به اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات مدیران خودرو، در هر دور از ثبت‌ نام محصولات این شرکت، شاهد بروز تخلفات گسترده از سوی نمایندگی‌ها هستیم؛ پس از آزمایش چند روش فروش، مدیران خودرو از امروز در برنامه فروش خود برای فروش عادلانه‌تر اقدام به برگزاری قرعه کشی کرده است. البته که به نظر می‌رسد این روش نیز چندان موفق نباشد چرا که تأمین مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای دلالان و حواله فروشان چندان مشکل نیست. شاید بلوکه کردن مبلغ بیشتر همانند خودروسازان دولتی بتواند درصد موفقیت بیشتری را رقم زند؛ البته که چاره نهایی کار متعادل سازی بازار از طریق عرضه بیشتر خودرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا