اخباراسلایدشو

قیمت خودرو برقی جک EJ7

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد همزمان با تحویل به مشتریان اعلام شد. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد محصول جذاب کرمان موتور چقدر است؟
به گزارش دنده 6 ، شرکت کرمان موتور سال گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعتی دولت از خودروی برقی جدیدی با نام جک EJ7 رونمایی کرد. مدل 2024 این خودروی زیبا و جذاب هم اکنون در مرحله عرضه به مشتریان است و قیمت آن در بازار آزاد مشخص شده که در ادامه به ذکر قیمت و مشخصات کلی خودرو می‌پردازیم.

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد

کی ام سی جی ۷ برقی مدل ۲۰۲۴ که متولی واردکننده آن شرکت باسابقه کرمان موتور است، به مشتریان تحویل داده شده و فرآیند عرضه همچنان ادامه دارد. این خودروی الکتریکی با یک مرتبه شارژ کامل قادر است حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. قیمت کارخانه‌ای از سوی کرمان موتور، یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شد ولی پس از پلاک شدن و عرضه به بازار آزاد، مثل همیشه اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار ایجاد گردید.

هم اینک اگر بخواهید یک دستگاه جک EJ7 از بازار آزاد بخرید، باید یک میلیارد و 570 میلیون تومان هزینه کنید. اختلاف قیمت 245 میلیون تومانی سدان الکتریکی کرمان موتور برای بازار داخلی ایران عجیب و غریب نیست و چنین معضلی بین محصولات داخلی نیز وجود دارد.

 

مشخصات کلی جک ای جی ۷ برقی

زیر کاپوت و روی محور جلوی جک EJ7 برقی یک پیشرانه الکتریکی تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل تا 192 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با یک بار شارژ کامل می‌توانید به طور دقیق 402 کیلومتر مسافت را طی کنید و شتاب صفر تا صد این خودرو 6.4 ثانیه اعلام شده است.

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد

از جمله امکانات رفاهی محصول الکتریکی کرمان موتور می‌توان به ۴ یا ۶ عدد کیسه هوا، سیستم کروز کنترل، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، سیستم تهویه هوای اتوماتیک یک منطقه‌ای، صفحه نمایشگر، ترمز پارک الکتریکی و سیستم نگهدارنده خودرو اشاره کرد.

هنوز جزئیات دقیقی از عملکرد سدان برقی کرمان موتور نداریم و باید منتظر نظرات مشتریان باشیم. با توجه به سطح امکانات و آپشن‌ها و همچنین قوای محرکه در کنار طراحی زیبا، می‌توان گفت که قیمت جک ای جی ۷ معقول و مناسب است. نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا