اخبار خارجیاسلایدر

قیمت لوسید ایر در بحبوحه رقابت با سایر شرکت ها کاهش یافت

سازنده خودروهای الکتریکی لوسید قیمت سدان های لوکس ایر خود را در بحبوحه رقابت فزاینده در صنعت خودروهای برقی ایالات متحده و جنگ قیمتی که توسط تسلا جرقه زده است، تا 12 هزار و 400 دلار کاهش داد.

به گزارش دنده 6 – سازنده خودروهای الکتریکی لوسید قیمت سدان های لوکس ایر خود را در بحبوحه رقابت فزاینده در صنعت خودروهای برقی ایالات متحده و جنگ قیمتی که توسط تسلا جرقه زده است، تا 12 هزار و 400 دلار کاهش داد.
بیش از یک سال پیش، لوسید، که اکثریت آن متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی است و همتایانش مجبور شدند قیمت خودروهای خود را افزایش دهند زیرا افزایش قیمت مواد خام و گلوگاه های زنجیره تامین آزاردهنده ناشی از کووید-19 به شدت صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داد.
اما افزایش نرخ‌ های بهره برای مهار تورم و ترس از رکود، تقاضای مصرف‌کننده را کاهش داده است و باعث شد تا تسلا، رهبر بازار، قیمت‌ ها را در سال جاری کاهش دهد.
این امر موج‌ هایی را در صنعت ایجاد کرده است و کسب سهم بازار را برای استارت‌آپ‌های ضررده مانند لوسید که با رقابت خودروسازان سنتی عرضه‌کننده مدل‌های برقی نیز روبرو هستند، دشوار کرده است.
انتظار می ‌رود که لوسید مستقر در نیوآرک، کالیفرنیا، پس از گزارش کاهش تولید آوریل تا ژوئن به دلیل مشکلات زنجیره تامین، زیان‌ های عمیق‌تری را در درآمد سه ‌ماهه دوم خود نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا