اخباراسلایدشو

قیمت محصولات مدیران خودرو در تیر ماه ۱۴۰۳

قیمت بیشتر خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس، افزایش یافته است.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، قیمت بیشتر خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس، افزایش یافته است.

به گزارش  دنده 6 ، شرکت مدیران خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مونتاژکاران صنعت خودرو ایران، لیست جدید قیمت محصولات خود برای تیرماه ۱۴۰۳ را منتشر کرد. این خودروها در سه دسته زیربرند فونیکس، ام وی ام و چری عرضه می‌شوند و شامل محصولاتی مانند ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۶ جی تی، فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ پرو مکس هستند. به این ترتیب بیشتر این خودروها با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.
مدیران خودرو رسما اعلام کرده که از این به بعد ثبت نام‌های مشتریان در طرح‌های فروش تیرماه ۱۴۰۳ با این قیمت‌های جدید انجام می‌شوند؛ اما قیمت‌های جدید شامل حال ثبت نام کنندگان بهار ۱۴۰۳ نخواهد بود.

لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو را ببینید

در ادامه می‌توانید لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ را مشاهده کنید:

خودرو قیمت جدید
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی ۸۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
ام وی ام ایکس ۳۳ کراس دستی ۹۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
ام وی ام ایکس 33 کراس CVT ۱ میلیارد و ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
آریزو 5 IE FL ۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان
ام وی ام ایکس 55 پرو IE ۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
آریزو ۶ پرو ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان
آریزو ۶ جی تی ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
تیگو ۷ پرو پریمیوم ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
فونیکس اف ایکس پریمیوم ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
تیگو 8 پرو مکس IE ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
تیگو 8 پرو e پلاس ۲ میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

بر این اساس، قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دستی از حدود ۷۱۶ میلیون تومان به حدود ۸۵۳ میلیون تومان افزایش یافته و ایکس ۳۳ کراس دستی و ایکس 33 کراس CVT نیز هر یک حدود 150 میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. قیمت ام وی ام ایکس 55 پرو از 1 میلیارد و 266 میلیون تومان به 1 میلیارد و 471 میلیون تومان رسیده و قیمت آریزو 5 اسپرت نیز از 1 میلیارد و 102 میلیون به 1 میلیارد و 291 میلیون تومان تبدیل شده است.

آریزو ۶ پرو با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان عرضه می‌شود، در حالی که قیمت آن در ماه گذشته ۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بوده است. تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز از افزایش قیمت‌ها در امان نمانده و قیمت آن از ۱ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان رشد کرده است. فونیکس اف ایکس پریمیوم که با قیمت ۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان عرضه می‌شد، حالا با قیمت ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان روانه بازار می‌شود. تیگو ۸ پرو هیبریدی جزو محصولاتی بوده که کمترین رشد قیمتی را داشته و فقط حدود ۶ میلیون تومان گران شده است.

در نهایت باید گفت خودروهای آریزو ۶ جی تی و تیگو 8 پرو مکس IE جزو معدود محصولات مدیران خودرو بودند که در این ماه مشمول افزایش قیمت نشده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا