اخباراسلایدشواطلاعیه فروش

قیمت چانگان CS55 پلاس مدل 2024

اسی بلند جدید سایپا اعلام شد (تیر 1403)

گروه خودروسازی سایپا، قیمت جدید کراس اوور چانگان CS55 پلاس ۲۰۲۴ را با ارسال دعوتنامه‌ای به مشتریان اعلام و سپس به نمایندگی‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش دنده 6 ، چانگان CS55 پلاس، جدیدترین کراس اوور وارداتی گروه خودروسازی سایپا است که در اواخر سال ۱۴۰۲ اولین تحویل آن به مشتریان آغاز شد. این خودرو جزو باکیفیت‌ترین محصولات چینی بازار ایران محسوب می‌شود، اما از ابتدای سال جاری با قیمت گذاری فضایی از سوی مالکان و دلالان در بازار آزاد مواجه بوده خرید و فروش می‌شود. ، شرکت سایپا خود نیز تصمیم گرفته تا قیمت این خودرو را در کنار چانگان CS35 افزایش دهد تا بدین ترتیب شاهد افزایش قیمت سریالی خودروهای وارداتی این برند چینی از سوی سایپا در چند ماه اخیر باشیم.

قیمت جدید چانگان CS55 پلاس وارداتی

نام خودرو قیمت فروردین ماه ۱۴۰۳ قیمت تیر ماه ۱۴۰۳ قیمت بازار
Changan CS55 Plus ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان ۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

در حالی که شرکت سایپا قیمت پایه نهایی این خودرو را در زمان عرضه ۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان اعلام کرده بود، اما در نهایت محصول وارداتی سایپا در دور اول با مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان به متقاضیان عرضه شد.

پس از مدتی و در اوایل سال ۱۴۰۳ شرکت سایپا قیمت این خودرو را با افزایش فاحش ۸۴ میلیون تومانی مواجه کرد تا با مبلغ ۱ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه کند؛ اما در نهایت این شرکت دیروز قیمت این خودرو را حدود ۲۶ میلیون تومان افزایش داد تا بدین ترتیب متقاضیان جدیدی که در صف تحویل چانگان CS55 پلاس هستند نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند و این وارداتی را با قیمت ۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان خریداری نمایند.

شایان ذکر است متقاضیان خرید چانگان CS35 نیز از این افزایش قیمت بی‌نصیب نمانده‌اند و در حالی که قیمت قبلی این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان اعلام شده بود، اکنون خریداران باید برای خرید این خودرو مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنند.

معرفی اجمالی کراس اوور چانگان سی اس ۵۵ پلاس

در بخش فنی، چانگان CS55 پلاس سایپا مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بلوکور با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر است؛ مجموع این توان توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت CS55 در سیکل ترکیبی ۷.۶ لیتر اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق جلو و عقب آن به‌ترتیب از نوع مک فرسون و مولتی لینک است.

نمای داخل چانگان CS55 پلاس

از آپشن های این خودرو می‌توان به کلاستر تمام دیجیتال راننده، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی ده نقطه‌ای، سنسور پارک عقب، صندلی برقی راننده و دستی سرنشین جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سقف پانورامیک، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی نام برد.

از جدیدترین محصولات این برند چینی در بازار ایران می‌توان به چانگان CS15 و چانگان ایدو برقی اشاره کرد که جزو برنامه‌های عرضه سایپا در آینده نزدیک محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا