اخباراسلایدشو

لاماری ایما،۲۴۲ میلیون تومان گران شد

قیمت جدید کراس اوور چینی لاماری ایما برای مرداد ۱۴۰۳ مشخص شد. آرین موتور تصمیم به افزایش چشمگیر قیمت این شاسی بلند مونتاژی گرفته است.

به گزارش دنده 6 ، با ورود به مرداد ماه ۱۴۰۳، آرین موتور قیمت جدید کراس اوور مونتاژی پرطرفدار خود لاماری ایما را اعلام کرد. متقاضیان این خودرو حالا باید بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر برای خرید آن پرداخت کنند.

اعلام رسمی قیمت جدید کراس اوور لاماری ایما

 

لاماری ایما پیش از این با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان از درب کارخانه به مشتریان به فروش می‌رسید. بنا به شرایط فروش این شاسی بلند مونتاژی در مرداد ۱۴۰۳، حالا با قیمت ۱ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت کراس اوور مجبوب آرین خودرو افزایش ۲۴۲ میلیون تومانی یا به عبارتی دیگر، ۱۷ درصد را تجربه کرد.
لاماری ایما که از سال ۱۴۰۱ وارد خط مونتاژ آرین پارس موتور شد، به طراحی به‌روز و جوان‌پسند خود شناخته می‌شود. در واقع همین طراحی که از جهاتی هم به لامبورگینی اوروس و برخی دیگر از اس یو وی‌های روز دنیا شباهت دارد،  لاماری ایما در اصل فورتینگ T5 ایوو نام دارد و محصول دانگ فنگ، خودروساز چینی شناخته‌شده در ایران است.
لاماری زیر کاپوت خود یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ دارد که می‌تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این پیشرانه به‌وسیله یک گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته تَر به محور جلو هدایت می‌شود. سقف سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و با اتکا به موتور ۱۹۵ اسب بخاری آن باید بتوان ظرف ۹.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت.
آرین پارس موتور در پی بازخورد مثبت نسبت به لاماری ایما در بازار ایران، عرضه لاماری ایما هیبرید و حتی لاماری ایما برقی را در دستور کار قرار داده است. همچنین اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره هم به‌واسطه آرین موتور، شرکتی که در ابتدا به‌عنوان نماینده محصولات میتسوبیشی شناخته می‌شد، به ایران راه پیدا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا