اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لامبورگینی تصادفی گرگ وال استریت به حراج گذاشته می‌شود

ما تخصصی در سینما نداریم، اما احتمالاً می‌توان گفت که گرگ وال استریت، فیلم جنایی کمدی، زندگینامه‌ای حماسی ۲۰۱۳ مارتین اسکورسیزی، به عنوان یکی از شاخص‌ترین فیلم‌های این دوره رتبه‌بندی می‌شود.

برای ما ماشین دوستان، این فیلم به خاطر یکی از ستاره‌های خودرویی که در فیلم ظاهر شد، برایمان مهم است؛ یعنی یک لامبورگینی کونتاش ۱۹۸۹. این خودرو قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر در ابوظبی توسط Bonhams با تمام آسیب‌های آن به حراج گذاشته شود.

کونتاش با شماره شاسی ZA۹CAOSA۶KLA۱۲۶۹۲ یکی از تنها ۶۵۸ نمونه از نسخه ۲۵ سالگی است. این خودرو نقشی محوری در برخی از فراموش نشدنی‌ترین لحظات فیلم ایفا کرد و جوهر سبک زندگی عجیب جردن بلفورت را به تصویر کشید. این فیلم در کنار دی کاپریو توجه مردم را به خود جلب کرد، حتی با وجود اینکه تنها ۳ دقیقه و ۱۱ ثانیه در قاب صفحه نمایش حضور داشت.

این خودروی ایتالیایی با دقت در شرایط، با تمام آسیب‌های تعمیر نشده حفظ شده است.

برای خریدار خوش شانس، که انتظار می‌رود بین ۱.۵ تا ۲ میلیون دلار بپردازد، این خرید فراتر از یک کونتاش آسیب دیده خواهد بود. بسته جامعی در انتظار شماست، از جمله یکی از تنها چهار مورد، از نمادین‌ترین لباس‌های فیلم، صندلی کارگردان، تخته دستی، هودی‌های خدمه، و دی وی دی های فیلم که همگی توسط سه نفر برجسته اسکورسیزی، دی کاپریو و مارگو رابی امضا شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا