اخباراسلایدرفناوری و تکنولوژی

لاکچری بی قید و شرط

شاید تا چند سال پیش فقط بند چرمی کمربند بود که گران ترین و لوکس ترین قسمت آن را تشکیل می‌داد و آقایان شیک پوش و طالب مد با ست کردن این کمربند های ساخته شده از چرم گاو، سوسمار و حتی چرم خوش رنگ شترمرغ، خوش سلیقه بودن خود را اعلام و چشم ها را به سمت خود متمایل می کردند. اما داستان از سال ۱۹۹۶ میلادی تغییر می کند. تقاضای ثروتمندان تیزبین برای سازه های باسلیقه ساخته شده و خوش نقش ، برای استفاده در کارهای روزانه با کارکردی بی نقص افزایش یافت ؛ جایی که خاص بودن علاقه مندان بسیاری پیدا کرد و طراحی مثل رولاند وارد شد؛ طراحی که در مقابل هنرش تنها می‌توان با حیرت سکوت کرد .

خلق اولین سگک مکانیکی توسط رولاند ایتن (Roland lten) معادله را برای کسانی که استایلشان را با مد روز دنیا تطبیق می دهند. تغییر داد. سگک هایی مکانیکی که اولین نمونه آن از پنج قطعه استیل تشکیل شده بود و در زمانی کوتاه  ۸۰هزار نمونه از آن در سرتاسر دنیا خریداری شد و نمونه‌های بعد از آن، گران تر از یک منزل لوکس و مجلل قیمت پیدا کرد؛ سگک مکانیکی ویژه مردانی که دوست دارند در مهمانی های رسمی و شغلی خود هم چون هواپیماهای جنگنده، مجهز و دل فریب، حاضر شوند.

رولاند کمپانی طراحی و ساخت چیز های عجیب و غریب برای جنتلمن هایی که همه چیز دارند، در سال ۱۹۸۸ تاسیس کرد.رولاند عاشق داشتن سازه های دست ساز استادانه است.او که در رشته گرافیک از دانشگاه آلمان فارغ التحصیل شده است،خودش مهندس  نیست،اما در خانواده مهندس ها بزرگ شده است.

ساخت اولین سگک پنج قطعه ای دنیا با بهترین چرم ها برای حفظ ارزش برند، به دلیل شباهت زیاد به قطعات ساعت های با کیفیت سوئیسی .

آن هم در قلب ساعت سازی دنیا( ژنو سوئیس) با استقبال جهانی روبه رو شد؛یک کمربند چرم واقعی که خیلی سریع بسته و زودتر از بسته شدن باز می شد. امکانی در کمد لباس مردانی با وقار که ازجزئیات حیرت آور برای استایلشان استفاده می کنند. چیزهایی شبیه به ابزار دست سازکه با دقت و ابتکار ساخته شده اند ؛ مثل یک کمربند یا سگکی پیچیده و جالب توجه این سگک ها نشان دهنده استایلی تازه و نو است که تصوری از ساعت های مچی را با بند چرمی در ذهن تداعی می‌کند. سگکی که به سادگی و بدون مصرف زیاد انرژی در جای خود قفل می شود و شخص به راحتی و در صورت نیاز آن را شل و سفت می‌کند. بنابراین، بعد از غذا خوردن یا زمان رانندگی طولانی، دیگر نگران تصادفی باز شدن آن نیست .

به این ترتیب ، کمپانی رولاند و برندش در تولید لوازم ماورایی مردانه پیشتاز شد .در این سازه، که سازه ای با ارزش مانند دیگر تولیدات سوئیس است.  قطعات یکدیگر را تمیز می کنند و نیازی به روغن کاری نیست .

CALIBRE R822 PREDATOR

R822_OpenB

در مورد این سگک می نویسند:« ترکیبی گران بها با موتور درون ، همانند مرواریدی در صدف.» در خصوص گران ترین سگک دنیا با تجهیزی شگفت انگیز با ۱۴۵ گرم وزن حرف می زنیم.این سگک بدنه ای از طلای سفید ۱۸ عیار و تکه های طلای قرمز برجسته تزئینی دارد که با ۳۸۷ الماسه گرد برش خورده روی آن ست شده است. همه این ها در کل ۱۴/۱۵ قیراط وزن دارند. صفحه ساخته شده شکارچی ۸۲۲ از تیتانیوم درجه یک با طراحی ویژه است و به مصرف کننده این امکان را می دهد که به راحتی بند چرمی کمربند را برای تکمیل استایل پوشش خود عوض کند.این سگک دارای ۱۶۷ جز و ۱۶ چرخ شیاردار است که دقیقاً در دو ردیف جای گذاری شده اند و خارهای آن از سوراخ های بند کمربند کوچک تر هستند تا باعث آزادی عمل هنگام بستن و تقسیم مساوی وزن شود. طراح سوئیسی آن معتقد است کمربند بی نظیر ضد سرقتش(هنگام شل شدن هشدار می‌دهد) تمام لوازم لوکس و شیک دنیا را شکار می کند.سگکی که  مطمئن خواهید بودبه این زودی‌ها همسایه تان را با یکی از آنها نمی بینید .از این سگک سه عدد و در دسامبر سال ۲۰۱۴ ساخته شد. قیمت شکارچی ۸۲۲ در همان سال ۵۵۰ هزار دلار بوده است. برند رولاند ایتن علاوه بر سگک های زیبا با مکانیسم پیچیده و عملکرد مثال‌زدنی، ماشین های مکانیکی کوچکی چون دکمه سر آستین مردانه، کیف های مکانیکی برای کارت های اعتباری و عصا های مکانیکی را تولید می‌کند؛ محصولاتی استثنایی و ارزشمند برای استفاده روزانه مردان شیک پوش .

Calibre R22 MK IBugatti

R22 Bugatti Top View Black

طرح بوگاتی

بعد از ۱۵ سال که طرفداران موزیک رپ شلوارهایشان را پایین تر از کمر می بستند، سگک کمربند بوگاتی از برند رولاند ایتن، مناسب آن هایی بود که می‌خواستند کمربند به طور کامل و دقیق با بدن هماهنگ شود.این سگک ارتقا یافته و هماهنگ با اتومبیل افسانه‌ای بوگاتی است .(اترو بوگاتی طراح برجسته ایتالیایی که موفق به ساخت اولین موتور چهار سیلندر دنیا در منزل خود شد و ماشینی با همین نام تولید شد.) بوگاتی سگکی پنج دنده با گردش عمودی از جنس تیتانیوم فوق سبک و استیل ضد زنگ است که روکشی از یاقوت دودی دارد . در این سگک پنج تکه طلای سرخ و دو قطعه الماس ۱۸ قیراطی با ضخامت ۲۲ میلی متر و ۸۷/۲۹ سانتی‌متر طول به کار رفته است .صد در صد دست ساز است و ۶۲ گرم وزن دارد.

سگک بوگاتی با تولیدی محدود در ۲۲ عدد به دست هنرمندان ماهرسوییسی ساخته شد تا هم چون ماشین تاریخی بوگاتی در ذهن‌ها بماند .

THE LAUREUS BUCKLE FOR FEDERER

Laureus MKI Mechanical Beltbuckle 01

این کمربند یونیک در سال ۲۰۰۵ و بعد از چهارمین باری که راجر فدرربرنده جایزه لوریوس(Laureus) شد. به او اهدا شد. جایزه لوریوس که مانند جایزه اسکار در دنیای ورزش است. هر ساله و ازسال ۱۹۹۹به بزرگ ترین ورزشکار مرد دنیا اهدا می شود.

برای رولاند ایتن افتخار بزرگی بود که مالک کمپانی ریچموند، جان روبرت کمربند آر ۸ او را با سگک مکانیکی ساخته شده از طلای سفید با جعبه ای چوبی به شکل راکت تنیس که به رنگ آبی انتخاب کرده بود، به عنوان جایزه به بهترین بازیکن مرد ورزش جهان اعطا کند. هرچند مطمئن نیستیم راجر این کمربند را در استایلش به کار ببرد، بلکه احتمالاً ترجیح می‌دهد به عنوان یکی از ناب ترین کمربند های مجموعه رولاند ایتن در اتاق جوایزش نگه داری کند .

RCD82 CREDIT CARD HOLDER

RCD82 RectoVerso Silver

جاکارتی مکانیکی

بافتی لوکس و حس لمسی بی نظیر. بدنه ساخته شده اش از تیتانیوم و آلومینیومی زیبا هم چون آبشاری کارت های شما را به نمایش می‌گذارد و آن ها را از خم شدن، صدمه دیدن و امواج رادیویی حفظ می‌کند. با حرکتی نرم که  در طول یک میلیونم ثانیه با اشاره انگشت دست و با فنر قدرتمندش باز و بسته می شود.چهار صفحه از کریستال  یاقوت اجازه می‌دهد به راحتی کارت ها را ببینید .ردیفی از ۱۰ الماس براق و نمای کارت ها از پشت کریستال یاقوت به شما این اطمینان را می‌دهد که جاکارتی شما بسته است.این ۱۰ الماس زمانی که جاکارتی در حال کار است، ناپدید می شوند. ۴۱ عدد از این جا کارت های ۸۴ تکه ای ۱۳۵ گرمی در سال ۲۰۰۷ تولید و وارد وسایل لوکس پسندان شد .

RF82MKII MECHANICAL SHOE TIPS

TheRF82 Fou Lace Mechanical Shoe

گیره مکانیکی بند کفش (سرمست) مکانیسمی فوق العاده برای نوک بند کفش . اولین قسمتی که در یک کفش دست ساز زیبا از بین می‌رود، بندهای آن است .ایده اولیه خلق این ماشین مکانیکی از کفش های سنتی ایتالیا گرفته شد.تکه چرمی به نوک بند کفش اضافه می کردند تا عمر آن ها را بیشتر کنند و از لغزیدن و در رفتن آن ها از سوراخ های کفش جلو گیری کنند . این گیره زیبا که بدون لمس کردن صیقلی بودن آن را می‌توان احساس کرد و درخشش آن چشم ها را با وجود ریز نقشی به خودش جلب می‌کند، باعث می شود بند کفش راحت ،بدون نیاز به پیچش، برش یا اضافه کردن هر نوع گره در جای خودش بماند و علاوه بر آن راحت از کفش جدا و برای کفش دیگری استفاده شود؛ یک ریزه کاری ظریف که سبک شخصیتی و استایل شما را دقیقا تا آخرین نقطه بدنتان یعنی بند کفشتان  موجه می‌کند. این گیره قرن بیست و یکمی در دو نوع طلای سفید و طلای قرمز ساخته شده و در آن ۱۶ الماس ناب( درمجموع ۲۸ قیراط) و ۳۲/۵

گرم طلا به کار رفته و هر ست شامل چهار عدد، برای یک جفت کفش است. این گیره دارای شماره سریال است و به تعداد محدود تولید شده تا برند ایتن را در دنیا به عنوان خالق مکانیسم های جدید و خلاقانه مطرح کند .

RC81 MKII CHARLESTON

The RC81 Mechanical Cufflinks

دکمه سرآستین مکانیکی  (طراحی شده برای دکمه سر آستین های مردانه )

این دکمه سرآستین در دو مدل از طلای قرمز و سفید با ۴۰ الماس ساخته شده و استفاده کننده آن هنگام کار یا مهمانی ظاهری تمیز و موقر خواهد داشت. این دکمه سرآستین با ۱۶ حرکت ساده و چرخش آسان دنده های درونی قفل می شود و لذتی بی نهایت برای شما به ارمغان می‌آورد. تولید این محصول محدود و به وزن ۴۸/۵گرم در هر جفت است .

THE MECHANICAL WALKING STICKTip

Mechanical Walking Stick2

عصای باشکوه مکانیکی از تیتانیوم و طلای قرمز برای مردان میان سالی که هنوز هم شور و شوق و زندگی را در جذابیت پوشش همراهشان می‌بینند. رولاند از اعتقاد چینی ها به جادویی بودن عدد ۸ الهام گرفته و در محصولاتش استفاده می کند. چینی ها معتقدند عدد ۸ نیروی زندگی است، چون انرژی در آن جذب شده و جریان دارد، اما از دست نمی‌رود. رولاند در سال گاو به دنیا آمده و اعلام کرده است  در محصولات آینده اش سمبل گاو را خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا