اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

لندروور دیفندر برقی که برای ثروتمندان ساخته شده است

وقتی طراحان سوپرقایق‌ها، وارد خودروسازی می‌شوند

برای افراد بسیار ثروتمند، Everrati یک مدل سفارشی برقی طراحی کرده است.

خودروی مورد بحث که Shore Tender نام دارد، یک لندروور دیفندر کلاسیک است که قبل از تبدیل شدن به یک آفرودر لوکس تمام برقی که با همکاری طراحان مشهور سوپرقایق بادبانی Bannenberg & Rowell طراحی شده است، فرآیند بازسازی گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است.

مطابقت با کشتی‌ها

به گفته Everrati که به بازسازی و تبدیل دیفندر و پورشه ۹۱۱ شهرت دارد، این آفرودر خاص را به سایبان سقفی پارچه‌ای بادبانی، پنل‌های کف پلاستیکی بازسازی‌شده، و درب‌های قابل جابجایی مجهز کرده است.

این خودروی الکتریکی سفارشی که قرار است در نمایشگاه قایق بادبانی موناکو امسال رونمایی شود، می‌تواند در حین حمل و نقل روی آب شارژ شود. رنگ بیرونی را می‌توان برای مطابقت با کشتی سفارشی سازی کرد.

Everrati می‌گوید که Shore Tender Defender را می‌توان به صورت جفت سفارش داد و به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا «تجربه ماجراجویی رانندگی دو وسیله نقلیه را در مقاصدی الهام‌بخش به اشتراک بگذارند» که بسیار مجلل به نظر می‌رسد.

آخرین ساخته این شرکت مستقر در بریتانیا به یک پیشرانه الکتریکی سفارشی مجهز شده است و دارای قطعات OEM درجه یک، و همچنین ترمز احیا کننده به همراه قابلیت شارژ سریع AC و DC است، اگرچه این شرکت به ارقام ذخیره نیرو و انرژی اشاره‌ای نمی‌کند.

Everrati قیمت را نیز اعلام نکرده، اما با دیدن اینکه چگونه قیمت یک دیفندر معمولی از ۲۲۵,۰۰۰ دلار شروع می‌شود، تصور اینکه Shore Tender حتی گران‌تر هم باشد، بعید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا