اخبار خارجیاسلایدر

لوتوس پس از فروش 576 خودرو در سال گذشته، امسال 17 هزار سفارش دارد

  به گفته این شرکت، در نیمه اول سال، این برند متعلق به جیلی شاهد افزایش سفارشات خود به حدود 17 هزار دستگاه خودرو در سرتاسر جهان بود که تمامی رکوردهای فروش قبلی را شکست و با سهولت از 576 دستگاهی که در کل سال گذشته فروخته بود، پیشی گرفت.

به گزارش دنده 6 – به گفته این شرکت، در نیمه اول سال، این برند متعلق به جیلی شاهد افزایش سفارشات خود به حدود 17 هزار دستگاه خودرو در سرتاسر جهان بود که تمامی رکوردهای فروش قبلی را شکست و با سهولت از 576 دستگاهی که در کل سال گذشته فروخته بود، پیشی گرفت.

  بزرگترین عامل این پیشرفت عظیم، شاسی بلند تمام الکتریکی التر است که در بهار 2022 عرضه شد و در پایان مارس امسال در دست مشتریان چینی قرار گرفت و تحویل بریتانیا و اروپا اواخر تابستان امسال آغاز می شود.

التر که در کارخانه جیلی در ووهان چین ساخته شده است، از یک بسته باتری 112 کیلووات ساعتی نیرو می گیرد که آب را به یک جفت موتور الکتریکی می فرستد که قادر به تولید 603 اسب بخار قدرت و 524 پوند فوت گشتاور در نوع پایه هستند. 905 اسب بخار و 726 پوند فوت در تریم R، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در کمتر از 2.9 ثانیه ممکن می کند. همچنین قیمت آن حدود 120 هزار دلار است، بنابراین با نام‌های سنگین وزنی مانند تسلا مدل X و کادیلاک اسکالا IQ که اخیراً معرفی شده است.

به گفته لوتوس، خودروی اسپرت موتور وسط امیرا نیز سروصدای زیادی به پا کرد و در شش ماهه اول سال در بیش از 2 هزار و 200 دستگاه در بریتانیا تولید شد که نسبت به سال مالی 2022 رشد 381 درصدی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا