اخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

لوتوس Emeya بروز شد

با سدان الکتریکی بسیار موفق پورشه تایکان به عنوان رقیب اصلی آن، لوتوس Emeya باید استدلال های جدی برای اغوا کردن ارائه دهد. برگه فنی آن قدرت هایی از 603 اسب بخار تا 905 اسب بخار را با قیمت های مناسب نشان می دهد. آیا این برای متقاعد کردن کافی است؟ پاسخ در این مقاله

به گزارش دنده 6 – سدان بزرگ و مد روز Lotus Emeya پس از Eletre SUV و سوپراسپرت Hevija به انتقال به 100% الکتریکی از شرکت Hethel ادامه می دهد. این سازنده که عمدتاً از سال 2017 توسط گروه چینی جیلی مدیریت می شود، با این چهار در ترکیبی از قدرت، لوکس و ظاهر بسیار متمایز شتاب می گیرد. علاوه بر این، برای علاقه مندان به وسایل نقلیه اسپورت، لوتوس هنوز یک رودستر سبک کوچک در مقیاس را تداعی می کند، مجهز به دو صندلی و یک موتور حرارتی مرکزی. Emeya با معماری خود به عنوان یک سدان برقی بزرگ چهار در با وزن تقریباً 2.5 تن، اصلاً این کارت را بازی نمی کند. و خوشبختانه Eletre از قبل زمینه را آماده کرده است.

عنصر دیگری که چالش‌های بزرگ را برای لوتوس Emeya اعلام می‌کند: رقیب مستقیم آن، تایکان، که بیش از 40000 نسخه در سال 2023 فروخته خواهد شد. خودرویی که به دلیل قابلیت‌های دینامیکی، حس معمولی پورشه‌اش، آنطور که طرفداران دوست دارند، و موتورهایش شناخته شده است. با قدرت همیشه مناسب Emeya ادعا می کند که واحدهای مکانیکی خود از 603 تا 905 اسب بخار قدرت دارند. نمرات افتخارآمیز که هنوز هم خانم انگلیسی را می طلبد تا به شکل دیگری برجسته شود.

در نگاه اول، Lotus Emeya با پیشنهاد اصلی خود شگفت زده می شود. دماغه با چراغ های روشن روز و کاپوت فرورفته تهاجمی است. پروژکتورها در مجاورت ورودی های هوای کوچک و چندین شاتر فعال جای خود را در سپر می یابند. حرکت به سمت عقب باعث می‌شود خطوط به تدریج روان‌تر شوند و نتیجه نهایی این است که عقب بسیار نرم‌تر از نظر سبک ریسک کمتری می‌کند. اسپویلر و دیفیوزر نیز در اینجا فعال هستند.

پس از نصب بر روی هواپیما، جو کاملاً مجلل است. تنظیمات موفقیت آمیز هستند، مواد و مجموعه ها با کیفیت هستند، ویژگی ها اصلاح شده اند در حالی که یک صفحه نمایش 15.1 اینچی در مرکز قرار دارد. با دو نمایشگر افقی دیگر که در جلوی راننده و سرنشین قرار گرفته اند همراه است. Lotus Emeya چیزی برای حسادت از نظر پایان مراجع آلمانی با همان قیمت ندارد.

سفر در صندلی عقب Lotus Emeya سفرهای طولانی و راحت را برای چهار بزرگسال نوید می دهد. حتی اگر صندلی‌های جلو برای عبور از پاها باید کمی بالاتر از حداقل ارتفاع باشند، پاها بدون مشکل دراز می‌شوند. فضای سر معقول است. فقط مهمانان مسن تر ممکن است متوجه وجود سقف نسبتاً شیب دار شوند. توجه داشته باشید که یک نسخه چهار نفره نیز موجود است که این منطقه را منحصر به فردتر می کند. با این پیکربندی، ادغام خاصی از نصب صوتی ارائه شده توسط شرکت انگلیسی KEF در همه موارد به دست می‌آید. در نهایت، صندوق عقب دارای حجم بارگیری است که برای این دسته به طور متوسط ​​​​510 لیتر است. فضای جلوی کوچک یا “فرنک” 45 لیتری اجازه می دهد تا کابل های شارژ را در زیر کاپوت جلو ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا